تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
مهرعلیزاده:

تمام پتانسیل انتخاباتی را در اختیار لیست امید می گذارم

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: تمام پتانسیل انتخاباتی خودم را در فرایند انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، در اختیار لیست امید و اصلاح طلبان قرار خواهم داد.
  رویداد۲۴-در نشست هم اندیشی نامزدهای اصلاح طلب انتخابات شورای شهر تهران که به میزبانی دکتر محسن مهرعلیزاده برگزار شد معاون رئیس جمهور در دولت اصلاحات در اقدامی هوشمندانه، عنوان داشت: تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری ستادهای انتخاباتی اینجانب در اختیار نامزدهای اصلاح طلب لیست امید قرار خواهد گرفت.

مهرعلیزاده با اشاره به چالش های فراوانی که شهر تهران با آن مواجه است گفت: تلاش می کنیم با هماهنگی همه سرمایه های اجتماعی، انتخابات پرشوری را رقم بزنیم و در مسیر حل معضلات شهری، گام برداریم.

در این نشست که تعداد زیادی از نامزدهای شورای شهر حضور داشتند آقایان و خانم ها الویری، امانی، حق شناس، خلیل آبادی، حبیب زاده، فراهانی، نژاد بهرام، علیخانی، نظری، فخاری و آروین به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و از حمایت بی شائبه دکتر مهرعلیزاده و اعضای ستاد ایشان تقدیر نمودند.

مرتضی الویری در این نشست گفت:  اقدام ارزشمند مهندس مهرعلیزاده در حافظه جمعی شهروندان تهرانی باقی می ماند و امیدوارم فعالان سیاسی از این رویکرد هوشمندانه مدنی و سیاسی تبعیت کنند.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان