تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

ناطق نوری رئیس مجمع تشخیص مصلحت می‎شود؟

حجت السلام ناطق نوری به سمت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب خواهند شد.
رویداد۲۴-حجت السلام ناطق نوری به سمت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب خواهند شد.

به گزارش ابراهیم حاتمی از دیده بان ایران؛ چندی پیش حجت السلام  ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری از سمت خود استعفا دادند این استعفا امروز طریق دفتر ایشان تایید و اطلاع پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران رسید.

پس از انتشار این استعفا و تایید این خبر توسط دفتر حجت السلام و المسلمین ناطق نوری، خبرنگار دیده بان ایران از منابع آگاه کسب اطلاع که ایشان قرار است در آینده نزدیک مسئولیت جدیدی را مجمع تشخیص مصلحت نظام  بپذیرند.

منابع آگاه گفتند دلیل استعفای حجت السلام علی اکبر ناطق نوری از ریاست دفتر بازرسی ویژه نهاد رهبری پذیرش مسولیت جدید در مجمع تشخیص مصلحت نظام است. رهبر معظم انقلاب اسلامی اعتماد ویژه ایی به ایشان دارند. 

 این منبع آگاه در خصوص علت استعفای ایشان نیز متذکر شد؛ "حجت الاسلام ناطق نوری همواره از دغدغه مندان نظام بوده و در جهت توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و منافع ملی قدم گذارده و هرگز راهی را در پیش نگرفته  است که موجب بهره برداری دشمنان نظام شود."

این منبع مطلع در ادامه ابراز امیدواری کرد؛" در روزهای پس از انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری قراراست حکم انتصاب حجت السلام ناطق نوری به عنوان ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ازسوی دفتر رهبری صادر و به اطلاع عموم خواهد رسید".

" حجت السلام و المسلمین ناطق نوری یکی ازافراد مورد تایید و اعتماد رهبر معظم انقلاب و بهترین گزینه برای ریاست مجمع تشخیص به شمار می رود وتوانایی های زیادی برای اداره این نهاد مهم را  خواهد داشت."
 
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان