تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶

تاج: ورزشگاه غم آلود است

رئیس فدراسیون فوتبال برای دیدن دیدار تیم‌های پرسپولیس و لخویا در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

رویداد۲۴- پرسپولیس و لخویا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار به مصاف یکدیگر رفتند.

*مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برای دیدن بازی وارد ورزشگاه آزادی شد.

*محمد پنجعلی قصد داشت وارد ورزشگاه شود و بازی را از نزدیک تماشا کند، اما این اجازه به او داده نشد. مسئولان برگزاری بازی اعلام کردند که چون باشگاه پرسپولیس هماهنگی برای ورود پنجعلی به ورزشگاه نکرده، اجازه ورود او به ورزشگاه داده نمی‌شود.

*در آی دی کارتی که به خبرنگاران قطری داده شده بود، آنها فقط اجازه حضور در نشست خبری پس از بازی را داشتند و نمی‌توانستند وارد جایگاه خبرنگاران شوند. همین موضوع باعث دردسر خبرنگاران قطری شد و آنها برای اعتراض به صورت دسته جمعی نزد ناظر برگزاری بازی رفتند.

*دن گاسپار و اوسیانو کروز، مربیان تیم ملی برای تماشای بازی وارد ورزشگاه شدند.

*در حالی که هواداران تیم پرسپولیس از حضور در ورزشگاه محروم هستند، اما چند تن از لیدرهای این باشگاه از طریق جایگاه VIP بازی را تماشا می‌کنند.

*همزمان با آغاز بازی، نورافکن‌ها هم روشن شدند.

*مربیان دو تیم برخورد بسیار گرمی با یکدیگر داشتند.

مهدی تاج در حاشیه دیدار پرسپولیس - لخویا، اظهار داشت: الان می‌بینید که ورزشگاه غم آلود است. اینکه هوادار محروم شود، خوب نیست. تنها امتیازی که ما داریم، امتیاز هوادار است. الان بازی شروع شده، اما انگار اصلا بازی در جریان نیست.

نظرات شما
پیشخوان