تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
یک منبع آگاه در گفت‎وگو با رویداد۲۴ مطرح کرد

تکذیب ادعای خروج همیشگی «ناطق نوری» از تهران

ادعای دروغین و غیرواقعی انزوای خودخواسته علی‌اکبر ناطق نوری با ترک تهران تکذیب شد.
رویداد۲۴ - ادعای دروغین و غیرواقعی انزوای خودخواسته علی‌اکبر ناطق نوری با ترک تهران تکذیب شد.

به گزارش رویداد۲۴ پس از استعفای حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری از ریاست دفتر بازرسی مقام معظم رهبری که پیش‌تر اینشان به‌تفصیل توضیحات خود را درباره دلایل این استعفا تشریح کردند؛ تقریباً روزی نیست که خبری بر اساس حدس و گمان محفلی منتشر نشود.

در تازه‌ترین گمانه‌زنی غیرواقعی که در کانال‌های تلگرامی به انتشار درآمدهاست این‌گونه مطرح‌شده که ایشان پس‌ازاین استعفا درخواست کرده‌اند که دیگر در مجمع تشخیص مصلحت منصوب نشوند و حتی تولیت حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) لواسان را نیز که بر عهده داشتند را واگذار کرده‌اند و به انزوای خودخواسته با سفر به زادگاهشان در شهرستان نور روی آورده‌اند.

این در حالی است که یک منبع نزدیک به حجت‌الاسلام ناطق نوری با تکذیب ادعای مطرح‌شده در گفت‌وگو با رویداد۲۴  تأکید کرد: آقای ناطق نوری هرساله در هفته دوم ماه مبارک رمضان به زادگاهشان در روستای اوزکلا، شهرستان نور می‌روند و تا اواخر ماه مبارک در این روستا اقامت می‌کنند.

او افزود: بااین‌حال ایشان به دلیل اینکه از ریاست دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری فراغت پیداکرده‌اند و مشغله کمتری نسبت به گذشته دارند و همچنین با گرمای هوا ترجیح داده‌اند که امسال کمی زودتر به روستای اوزکلا بروند.
 
به گفته این منبع نزدیک به شیخ نور، این اقامت ایشان در روستای اوزکلا موقتی و تا اواخر ماه مبارک رمضان است و ایشان پس‌ازآن به تهران بازمی‌گردند.

او همچنین ادعای واگذاری سایر مناسب و مسئولیت‌ها از طرف حجت‌الاسلام ناطق نوری هم گفت: ایشان پس از استعفا از ریاست دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری هیچ درخواستی برای واگذاری سایر مسئولیت‌ها نداشته‌اند.

او در خاتمه تأکید که آقای ناطق نوری هر جا لازم باشد به تشریح مواضع و برنامه‌های کاری خود می‌پردازند و ازاین‌رو بهتر است رسانه‌ها خویشتن‌داری بیشتر داشته باشند و از گمانه‌زنی در ارتباط با آینده فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی ایشان پرهیز کنند.

نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان