تاریخ انتشار: ۲۳:۵۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

شکست منچستریونایتد در خانه میتیلند

منچستریونایتد در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، در خانه تیم گمنام میتیلند با نتیجه 2-1 شکست خورد.
رویداد24- منچستریونایتد در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، در خانه تیم گمنام میتیلند با نتیجه 2-1 شکست خورد. در این دیدار ابتدا شاگردان لوئیس فان خال با گل ممفیس دیپای از حریف پیش افتادند اما در ادامه دو گل خوردند و یک شکست غیرمنتظره را متحمل شدند.
دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما واکنش های خوب دروازه بان ها، مانع از به ثمر رسیدن گل شد.
درادامه شاگردان لوئیس فان خال تا اندازه ای بر بازی مسلط شدند و چند موقعیت بسیار خوب هم برای باز کردن دروازه میزبان به دست آوردند که همه از آنها از دست رفت. تا اینکه در دقیقه 37، سرانجام ممفیس دیپای، قفل دروازه میتیلند را باز کرد.
روی پاس جسی لینگارد بود که دیپای به هر شکل ممکن توپ را مهار کرد و در نهایت با ضربه ای دقیق، توانست دروازه حریف را باز کند.
اما این برتری تنها 7 دقیقه پایدار بود و بازیکنان میتیلند پیش از پایان نیمه اول، کار را به تساوی کشیدند. اشتباه کریک در میانه میدان، یک موقعیت خوب را نصیب سیستو کرد تا با شوتی تماشایی، حساب کار را 1-1 کند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.
نیمه دوم را یونایتدها بهتر آغاز کردند و می توانستند خیلی زود به گل دوم برسند، اما ضربات بازیکنان این تیم دقت کافی را نداشت. در دقیقه 62 نوبت بازیکنان میتیلند بود که صاحب یک موقعیت بسیار خوب شوند اما این بار واکش تماشایی سرخیو رومرو، دروازه یونایتدها را بسته نگه داشت.
حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 77، میتیلند بود که توانست به گل دوم برسد. مارکوس دانیلو که تنها 10 دقیقه ای حضورش در زمین سپری می شد، با یک ضربه غافلگیر کننده توانست دروازه شیاطین سرخ را باز کند.
بعد از این گل یونایتدها تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دادند اما این تلاش بی ثمر بود و این تیم در خانه میتیلند 2-1 شکست خورد.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان