تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

نانسی پلوسی: برایم سخت است به ترامپ بگویم رئیس‌جمهور

«نانسی پلوسی» رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا گفته که برای او استفاده از لفظ «رئیس‌جمهور» برای دونالد ترامپ سخت است.
رویداد۲۴-«نانسی پلوسی» رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا گفته که برای او استفاده از لفظ «رئیس‌جمهور» برای دونالد ترامپ سخت است.

  در حالی که تقریبا 5 ماه از آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ می‌گذرد، عضو ارشد دموکرات‌ها در کنگره آمریکا می‌گوید که برایش سخت است بگوید «رئیس‌جمهور ترامپ» و او «جورج بوش» را ترجیح می‌دهد.

در حالی که تنش‌ها در فضای سیاسی آمریکا به ویژه بین جمهوریخواهان و جمهوریخواهان بر سر مواضع دونالد ترامپ ادامه دارد، رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان این کشور به وجود این تنش‌ها و ضدیت‌ها با رئیس‌جمهور اذعان کرده است.

«نانسی پلوسی» که با «ان‌پی‌آر» مصاحبه می‌کرد، اذعان کرد که برای او استفاده از لفظ «رئیس‌جمهور» برای خطاب قرار دادن دونالد ترامپ، کار سختی است.

خبرنگار از این عضو ارشد دموکرات‌ها در کنگره سوال کرد: «من متوجه شدم که شما نمی‌گویید رئیس‌جمهور ترامپ» که او در پاسخ گفت: «(انجام این کار برایم) سخت است».

 پلوسی ادامه داد: «این کار سخت است چون من نمی‌دانم که با توجه به آنچه دیده‌ام، او چقدر برای این شغل برای خودش احترام جلب کرده باشد».

در ادامه این مصاحبه، خبرنگار از قانونگذار ارشد آمریکایی سوال کرد که او از بین ترامپ و «مایک پنس» معاون او ترجیح می‌دهد کدام را «رئیس‌جمهور» خطاب کند؟

وی  در ابتدا جواب داد که «این واقعا بسته به جمهوریخواهان است» اما با گذشت چند ثانیه و با خنده گفت: «من رئیس‌جمهور بوش را ترجیح می‌دهم».
منبع: فارس
برچسب ها: پلوسی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان