تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

قرار بازداشت موقت برای 2نفر از متهمان انفجار شیراز

برای 2 نفر از متهمان حادثه انفجار شیراز پس از تفهیم اتهام، قرار بازداشت موقت صادر شد. برای 2 نفر از متهمان حادثه انفجار شیراز پس از تفهیم اتهام، قرار بازداشت موقت صادر شد.

رویداد۲۴-برای 2 نفر از متهمان حادثه انفجار شیراز پس از تفهیم اتهام، قرار بازداشت موقت صادر شد. برای 2 نفر از متهمان حادثه انفجار شیراز پس از تفهیم اتهام، قرار بازداشت موقت صادر شد. علی‌ القاصی‌مهر رییس کل دادگستری استان فارس اظهار کرد: بعد از بررسی‌های کارشناسان آتش‌نشانی و تحقیقات انجام شده توسط سایر دستگاه‌های مسئول، عمدی بودن حادثه انفجار فروشگاه در بلوار نصر، قطعی شد.

وی انگیزه احتمالی افراد در ارتکاب این عمل مجرمانه را اخذ غرامت از بیمه اعلام و اضافه کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و برای محرز شدن انگیزه باید تا پایان تحقیقات منتظر ماند.
رئیس کل دادگستری استان فارس یادآور شد که احتمال نقش‌آفرینی نفر سوم نیز در این حادثه وجود دارد و برای تایید این نظریه باید منتظر تکمیل تحقیقات بود.
حادثه انفجار و حریق در فروشگاه بزرگ نمونه واقع در بلوار نصر شیراز، ساعت 45 دقیقه بامداد روز شنبه 13 خرداد رخ داد و براثر آن 36 نفر مجروح شدند که جراحات 20 نفر سطحی بود.
این حادثه منجر به تخریب بخش‌هایی از مجتمع مسکونی فرهاد که 8 واحد در آن قرار داشت و همچنین تخریب شیشه و ساختمان بعضی از واحدهای تجاری و مسکونی اطراف و وارد شدن آسیب به تعدادی خودرو شد.
کارشناسان آتش‌نشانی حدود 20 ساعت بعد از وقوع انفجار، در نظریه کارشناسی خود، از پاشیده شدن مواد قابل اشتعال و احتمال دخالت عامل انسانی در وقوع حادثه خبر داده بودند. 

منبع: آنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان