تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

کی روش: مطمئنم یار دوازدهم به کمک ما می‌آید/ هنوز ترکیبم را انتخاب نکرده‌ام

سرمربی تیم ملی ایران گفت: اگر قول بدهید که به گوش سرمربی ازبکستان نرسانید هنوز در فکر این هستم که چه کسانی را انتخاب کنم.

رویداد۲۴-سرمربی تیم ملی ایران گفت: اگر قول بدهید که به گوش سرمربی ازبکستان نرسانید هنوز در فکر این هستم که چه کسانی را انتخاب کنم.کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان اظهار داشت: تفکر ما جام جهانی 2018 است و ما خودمان را برای این رقابت ها آماده می کنیم.

وی در ادامه افزود: فردا بازی مهمی را مقابل ازبکستان داریم.به استانداردهای لازم برای این دیدار می‌رسیم. ازبکستان یکی از بهترین تیم‌های گروه ما به حساب می‌آید. در گذشته هم دیدار با ازبکستان چه در داخل و چه در خارج از خانه کار دشواری داشته‌ایم. آنها کادر فنی خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی ایران همچنین درباره حضور هواداران خاطرنشان کرد : کاملا آماده رویارویی با ازبکستان هستیم. به خصوص که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم. اینجا هوادارانی هستند و مطمئنم که می‌آیند تا یار دوازدهم ما باشند. امدوارم با حضور هوادارانمان به آرزوهایمان برسیم.

وی درباره گل نخوردن ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی بیان داشت: نیاز به هوادار در بازی فردا داریم. ازبکستان مدعی صعود به جام جهانی است. اگر می خواهیم به استانداردهای لازم برسیم باید با تمرکز بازی کنیم. باید تلاش کنیم در کارهای دفاعی و هجومی تیم برتر زمین باشیم. همانطور که گفتم بهترین یار ما در بازی فردا هواداران هستند. اگر فردا استادیوم کاملا پر باشد شرایط بهتری خواهیم داشت. اطمینان داریم که می‌توانیم به نتیجه مورد نظر برسیم. همان‌طور که قبلا این اتفاق رخ داده بود.

سرمربی تیم ملی درباره اهمیت بازی فردا گفت: ازاهمیت بازی فردا خبر داریم. البته از ابتدای این دور از رقابت ها همین رویه را داشتیم. ارزش بازی اول برای ما سه امتیاز بود و بازی دوم هم سه امتیاز داشت و همینطور دیگر بازی هامسابقه فردا هم همینطور است. در فوتبال چیزی تغییر نکرده است و باید در زمین تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی همچنین افزود: فردا فقط یک بازی در پیش داریم و آن هم جدال با ازبکستان است. باید تمام تمرکزمان روی کسب سه امتیاز باشد. این را هم باید بگویم که در بازی برابر مونته نگرو، قطر و چین هم کسب پیروزی هدف ما بود.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار ازبکستانی مبنی بر اینکه رابطه‌اش با رسانه‌ها چطور است و چرا بازیکن در کنفرانس حاضر نشده اذعان داشت: ارتباط رسانه‌ها و تیم ملی بسیار مهم است. ما بازیکن را قبل از بازی انتخاب کرده بودیم اما به خاطر دندان درد نتوانست بیاید. از شما هم تشکر می‌کنم به خاطر این سوال اما به شما قول می‌دهم که یک بازیکن ما به صورت ویژه در ابتدای تمرین صحبت می‌کند.

وی درباره نزدیک بودن ایران به کسب مجوز حضور در جام جهانی 2018 عنوان کرد: در فوتبال چیزی به عنوان نزدیک به صعود نداریم. هنوز با صعود به جام جهانی فاصله داریم. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. وقتی داور سوت پایان را بزند همه چیز مشخص می‌شود. در دیکشنری فوتبال چیزی به نام نزدیک وجود ندارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در فینال چمپیونرلیگ سال 1999 منچستر در سی ثانیه قهرمانی را از بایرن گرفت. پارسال در لیگ خودمان هم یک تیم داشت شادی می‌کرد و تیم دیگر قهرمان شد.

کی‌روش در پایان درباره ترکیب تیم ملی در بازی فردا و احتمال وجود تغییرات گفت: اگر قول بدهید که به گوش سرمربی ازبکستان نرسانید هنوز در فکر این هستم که چه کسانی را انتخاب کنم. مصدومیت‌های سبکی در ابتدای این اردو داشتیم که برطرف شد. هر 26 بازیکن آمادگی بازی دارند. چیزی که من را خیلی امیدوار کرده این است که چیزی به نام فیکس و نیمکت نشین نداریم و همه در خدمت تیم ملی هستند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان