تاریخ انتشار: ۲۳:۵۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

تاج: می‌توانیم به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنیم

از این پس تیم‌های امید هم زیرمجموعه کی‌روش می‌شود.
رویداد۲۴-از این پس تیم‌های امید هم زیرمجموعه کی‌روش می‌شود.رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید که تیم ملی پتانسیل صعود به مرحله حذفی جام جهانی را دارد.

مهدی تاج پس از صعود تیم ملی به جام جهانی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد و همه چیز خیلی خوب بود. بازی خیلی خوبی بود و من بسیار از این بازی خوشم آمد.

وی همچنین عنوان کرد: از تمام رسانه‌ها چه آن‌هایی که از ما انتقاد کردند و چه آن‌هایی که این کار را نکردند، از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی درباره این که آیا بعد از صعود، برنامه تیم ملی مشخص است یا خیر گفت: بله ما برای ادامه راه برنامه مشخصی داریم.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی پتانسیل صعود به مرحله حذفی جام جهانی را دارد یا خیر گفت: بله، حتما همین طور است و تیم ملی ما این پتانسیل را دارد.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش می‌ماند گفت: قطعا همین طور است. چرا نماند؟

تاج در ادامه درباره صعود بدون دغدغه تیم ملی به جام جهانی اظهار کرد: فکر نمی‌کنم دیگر در دنیا اتفاق بیفتد که تیمی بدون گل خورده به جام جهانی صعود کند. خدا را شکر مردم هم خوشحال شدند ولی در ادامه راه کار ما سخت‌تر می‌شود چون انتظارات از ما بیشتر شده است. ما قبل از این بازی جلسه‌ای با کی‌روش داشتیم و برنامه‌ای مدون برای بعد از صعود به جام جهانی تنظیم کردیم تا با کارهایی که صورت می‌گیرد، بتوانیم به دور دوم جام جهانی صعود کنیم. ما باید تلاش‌هایمان را مضاعف کنیم.

او درباره امکانات تیم ملی برای حضور در جام جهانی روسیه گفت: این فدراسیون با ۴۰ میلیارد، تمامی تیم‌هایش را به جام جهانی رساند ولی برای ادامه راه با این عدد و رقم‌ها نمی‌توان کار کرد. دولت باید به ما کمک کند. البته تا الان هم این کمک‌ها انجام شده ولی باید یک کمک کاری به ما صورت گیرد.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: از این پس تیم‌های امید هم زیرمجموعه کی‌روش می‌شود.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان