تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

هشتگ «معده قطری» برای تمسخر اظهارنظر سعودی‌ها در توییتر داغ شد

خبرگزاری الجزیره قطر در گزارشی به موج توییتری علیه اظهارنظر روز گذشته سردبیر یک روزنامه عربستانی در شبکه العربیه اشاره کرد که گفته بود: معده قطری‌ها غذاهای ایرانی و ترکی را نمی‌تواند هضم کند.

رویداد۲۴-خبرگزاری الجزیره قطر در گزارشی به موج توییتری علیه اظهارنظر روز گذشته سردبیر یک روزنامه عربستانی در شبکه العربیه اشاره کرد که گفته بود: معده قطری‌ها غذاهای ایرانی و ترکی را نمی‌تواند هضم کند.یکی از رسانه‌های اصلی قطر، در گزارشی به اظهارات سردبیر یک روزنامه عربستانی در برنامه تلویزیونی العربیه اشاره کرد که گفته: «قطری‌ها در حال حاضر برای دریافت غذاهای ایرانی و ترکی مبارزه می‌کنند؛ اما فکر نمی‌کنم معده قطری‌ها به راحتی بتواند این غذاها را هضم کند.»

در این گزارش به بحران روابط قطر و عربستان اشاره شده و گفته شده در پی بروز بحران و قطع روابط قطر و چند کشور منطقه، ایران و ترکیه در توافقی با این کشور چندین تن مواد غذایی را به دوحه ارسال کردند. روز گذشته ایران اعلام کرد که روزانه ۱۰۰ تن غذا به قطر ارسال خواهد کرد.

در ۲۴ ساعت گذشته ترکیه نیز چندین هواپیما حاوی شیر، ماست و مرغ برای تامین امنیت غذایی مردم مسلمان قطر در ماه رمضان به دوحه ارسال کرده است.

در پی اظهارنظر سردبیر روزنامه «اکاز» عربستان در یک مصاحبه تلویزیونی در شبکه العربیه سعودی، صدها کاربر شبکه‌های اجتماعی به ویژه در توییتر این اظهارات را مسخره کرده‌اند. هشتگ «معده قطری» که به همین منظور در شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته روز گذشته در توییتر داغ شد.

یکی از کاربران قطری توییتر در این رابطه نوشت: معده ما!! آیا آنها به ما حسودی می‌کنند؟ سلام به تولیدات عربستانی. من تا ابد کالای قطری می‌خرم.

 

photo_2017-06-13_10-56-10

یکی دیگر از کاربران با انتشار تصویری نوشت: این وضعیت ما بعد از نوشیدن شیر ترکیه ای است.

d

در این گزارش همچنین گفته شده روز دوشنبه گذشته امارات و بحرین ابراز همدردی با قطر را در شبکه‌های اجتماعی جرم اعلام کردند و برای آن تا ۱۵ سال زندان در نظر  گرفتند.

منبع: ایلنا
برچسب ها: قطر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان