تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

وزیر ارتباطات: فاز سوم شبکه ملی اطلاعات تا پایان این دولت اجرا می‌شود

واعظی گفت: در اولین جلسه شبکه ملی اطلاعات با توجه به دغدغه مطرح شده، تمام برنامه‌های اجرایی به منظور سرعت بخشی به توسعه همه جانبه این شبکه و حل دغدغه‌های ایشان و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت کشور ادامه خواهد یافت.
رویداد۲۴-واعظی گفت: در اولین جلسه شبکه ملی اطلاعات با توجه به دغدغه مطرح شده، تمام برنامه‌های اجرایی به منظور سرعت بخشی به توسعه همه جانبه این شبکه و حل دغدغه‌های ایشان و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت کشور ادامه خواهد یافت.

محمود واعظی درباره فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار  با مسئولین نظام و دغدغه ایشان در خصوص  فضای مجازی، با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت مولای متقیان  و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم کشورمان در شبهای قدر و با بیان اینکه از بیانات مقام معظم رهبری استقبال میکنیم، اظهار کرد: همواره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای ما راهگشا بوده است. مصمم هستیم تلاشها را برای تکامل  شبکه ملی اطلاعات افزایش داده تا به آنچه ایشان به عنوان اهداف بلند ملی ترسیم کرده اند برسیم.

او ادمه داد: همه همکاران که در زیرساختها تلاش میکنند آنهایی که در توسعه محتوا مسئولیت دارند و همه نهادهایی متعدد که سهمی در توسعه و سالم سازی شبکه ملی اطلاعات دارند در چارچوب شورای عالی فضای مجازی در این خصوص با همگرایی و هماهنگی  و همدلی بیشتر تلاشهای خود را افزایش دهیم.
 
وزیر ارتباطات تاکید کرد: ان شاالله در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات که تا پایان این دولت اجرا خواهد شد، مسیر حرکت را با  تعامل بیشتر با  تمامی صاحبنظران تنظیم و با  تلاش بیشتر   اجرا خواهیم کرد  
و به ویژه در زمینه تولید محتوای سالم وتلاش برای ایجاد خدمات بومی و حمایت همه جانبه از تمامی نوآوران  محصولات و خدمات سخت افزاری، نرم افزاری و محتوایی،  فرمایش معظم له  با همراهی همه نهاد ها همراه می شود و همدلانه و هماهنگ در جهت تکامل شبکه ملی اطلاعات گام برمیداریم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که نقطه کلیدی تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در فضای مجازی را چه میدانید، گفت: مسئولیت پذیری تمامی دستگاه‌ها و نهادها و نیز همه کاربران فضای مجازی نقطه کانونی توسعه فضای مجازی سالم است و البته تلاش مادر ایجاد زیرساخت اعتمادپذیری  و ایمن و مسئولیت‌پذیر توسط همه دست اندرکاران در فضای مجازی است.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان