تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

میزان تقرب ما به گروه‌های فلسطینی به پایبندی آنها برای اضمحلال رژیم صهیونیستی وابسته است

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: به همه گروه‌های فلسطینی اعلام کردیم که میزان تقرب ما به آنها با میزان پایبندی آنها به اضمحلال رژیم صهیونیستی و آرمان فلسطین بوده است و مطمئن هستیم گروه‌های اصیل فسلطینی نزدیک‌ترین قرابت را با ایران دارند.

رویداد۲۴-مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: به همه گروه‌های فلسطینی اعلام کردیم که میزان تقرب ما به آنها با میزان پایبندی آنها به اضمحلال رژیم صهیونیستی و آرمان فلسطین بوده است و مطمئن هستیم گروه‌های اصیل فسلطینی نزدیک‌ترین قرابت را با ایران دارند.سردار رمضان شریف در نشست خبری خود با اشاره به روز قدس عنوان کرد:  ایران رژیم صهیونیستی را دشمن خود می‌داند و رفتار و حمایت خاندان‌های قبیله‌ای منطقه از صدام را فراموش نمی‌کند. همیشه به خاطر داریم آنها در مقاطع مختلف علیه ملت ایران توطئه کردند اما همیشه سرشان به سنگ خورده است.

او با تاکید بر اینکه شک نکنید سرنوشت خاندان‌های قبیله‌ای منطقه چیزی جز سرنوشت حزب بعث نیست، گفت: ما کشوری با آرمان‌های قوی و رهبر قوی و ملتی امتحان پس داده و جمعیتی قابل توجه و نیروی نظامی قوی داریم و  قادر هستیم از آرمان فلسطین حمایت کنیم. به همه گروه‌های فلسطینی هم اعلام کردیم که میزان تقرب ما به آنها با میزان پایبندی آنها به اضمحلال رژیم صهیونیستی و آرمان فلسطین بستگی دارد و مطمئن هستیم گروه‌های اصیل فسلطینی نزدیک‌ترین قرابت را با ایران دارند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران عنوان کرد: بارها در طول تاریخ هشتاد ساله و در تاریخ سی و هشت سال گذشته اثبات شده نگاه به بیرون گروه‌های فلسطینی منفی است و نگاه به داشته خوشان قدرت می‌آفریند آنها از دفاع مقدس الهام گرفتند و جنگ ۳۳ روزه را با موفقیت انجام دادند.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان