تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
عباس جدیدی در جلسه علنی شورای شهر :

چرا از ارائه گزارش املاک نجومی ابا می‌کنید؟/ زورمان نمی رسد، از سازمان بازرسی خواستیم درباره استخدام های نجومی تحقیق کند

عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر از نامه نگاری با رئیس بازرسی کل کشور در پی بررسی وضعیت واگذاری املاک در شهرداری تهران خبر داد.
رویداد۲۴-عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر از نامه نگاری با رئیس بازرسی کل کشور در پی بررسی وضعیت واگذاری املاک در شهرداری تهران خبر داد.

عباس جدیدی صبح امروز (سه‌شنبه) در تذکر پیش از دستور خود در سیصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر با انتقاد از نحوه رای گیری انتخاب ذیحسابان در جلسه پیشین شورای شهر با بیان اینکه رای دادن شاخ و دم ندارد بلکه حق الناس است گفت: در انتخابات ذیحسابان بی دقتی مثال زدنی انجام شده و این در حالیست که عمل حسابرسی بسیار تخصصی است و باید با دقت کامل انجام شود.

وی با بیان اینکه در انتخاب ذیحسابان به رزومه‌ها دقت نشده اظهار کرد: چرا در هنگام بررسی دقت لازم نمی‌شود و فقط می‌خواهیم با رای دادن به بررسی دستور بعدی برسیم و به دوستانمان در شهرداری پیشنهاد می‌شود حالا که ما چاره‌ای به جز رای دادن نداریم، شما برای آمرزش هم که شده در آوردن طرح‌ها و لوایح دقت کنید.

جدیدی رای دادن را به دست بلند کردن تشبیه کرد و گفت: این دست بلند کردن‌ها حق الناس است و نباید شل و وارفته در مقابل طرح‌ها و لوایح برخورد کنیم.

عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر در ادامه به مناظره‌های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: در این مناظره‌ها صحبت‌هایی انجام شد که موجب تشویش اذهان عمومی شد و دست آخر نیز هیچ نتیجه‌ای از این مناظرات حاصل نشد و تنها رئیس جمهور به پشت تریبون رفت و از مردم خواست که با یکدیگر خوب باشند. حالا جای سوال است که یعنی چه همه چیز تمام شده؟ ذهن 70 میلیون ایرانی درگیر شده است. نباید برای قاپیدن رای از مردم حرف‌هایی می‌زدید. این در حالیست که روحانی در یکی از مناظره‌ها می‌گوید اگر مردانگی من نبود الان قالیباف اینجا نبود و جای سوال است که چرا چشم پوشی کردید؟

جدیدی با بیان اینکه بحث حقوق‌های نجومی و املاک نجومی چه شد؟ ادامه داد: به قالیباف انگ 2000 میلیارد تومان واگذاری املاک نجومی خورده اما چرا از ارائه گزارش در صحن علنی ابا می‌کنند؟ آیا گزارش استخدام‌ها واجب‌تر است یا املاک؟ بر همین اساس ناچارا به رئیس بازرسی کل کشور نامه نوشتم و اعلام کردم از آنجایی که سازمان املاک شهرداری لیست املاک واگذاری را به ما نمی‌دهد و زورمان به آنها هم نمی‌رسد، شما تحقیق کنید.

وی با بیان اینکه من نماینده مردم هستم و برای مردم کت در می‌آورم و پیراهن پاره می‌کنم، گفت: کار ما این است که مدام دست بلند کرده و رای می‌دهیم. چرا برخی موضوعات را پشت عکس‌های سلفی‌ من قایم می‌کنند؟

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در واکنش به سخنان جدیدی با بیان اینکه پرداختن به سخنان کاندیداها در مناظرات تبلیغاتی آن هم پس از یک ماه در حیطه وظایف شورای شهر نیست گفت: وظیفه شما تحلیل و بررسی مناظره نیست و بروید قوانین داخلی شورا را بخوانید و با گردن کلفتی هم صحبت نکنید.

وی با بیان اینکه املاک نجومی نداریم گفت: موضوع واگذاری املاک به دادگاه داده شده و از قوه قضاییه خواستار هستیم هر چه سریعتر بررسی‌ها را اعلام کنند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان