تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۶

بررسی توهین به روحانی توسط وزارت کشور

وزارت کشور درباره راهپیمایی مردم در روز جهانی قدس و برخی حواشی تلخ که توسط عده معدودی رقم خورد، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

رویداد۲۴-وزارت کشور درباره راهپیمایی مردم در روز جهانی قدس و برخی حواشی تلخ که توسط عده معدودی رقم خورد، اطلاعیه‌ای صادر کرد.متن این اطلاعیه به این شرح است: اکنون که در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه وصف‌ناپذیر در گوشه گوشه وطن برگزار شده است و ملت مسلمان ایران با احیای این سنت گرانقدر انقلاب اسلامی، همراهی خود با محرومان و مستضغفان و پایداری و ایستادگی خود بر آرمان اسلامی فلسطین را برابر دیدگان افکار عمومی جهان به منصه ظهور رساندند، وزارت کشور با شکرگزاری به درگاه‌الهی برای این توفیق بزرگ، مراتب تقدیر و سپاس صمیمانه و خالصانه خود را به پیشگاه ملت سربلند ایران تقدیم می‌کند.

بحمدلله این راهپیمایی بزرگ در سراسر کشور با حضور مقتدرانه اقشار گوناگون ملت و با تلاش همه نیروهای حافظ نظم و امنیت کشور در امنیت و آرامش کامل برگزار شد و جلوه‌ای دیگر از وحدت و انسجام ملی و استواری این سرزمین پرگهر بر آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری گرانقدر را به نمایش گذاشت.

حماسه بزرگ حضور ملت‌ایران در راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس، البته با برخی حواشی بسیار محدود نظیر اقدام غیرقانونی و دشمن شادکن تعدادی انگشت‌شمار از عناصر غافل یا فریب‌خورده در قالب توهین به برخی مقامات‌ارشد نظام همراه شد که رفع آن، مستوجب برخورد ریشه‌ای و ارزیابی علل اصلی وقوع چنین غفلت‌هایی است.

وزارت‌کشور با ابراز تأسف از چنین کوته‌اندیشی‌های وحدت‌شکنانه بر ضرورت برخورد با جریان‌های شبه رسانه‌ای زمینه‌ساز و سبب‌ساز اینگونه تحرکات دشمن شادکن تأکید می‌کند. به‌علاوه به استحضار ملت شریف و شهید پرور ایران و رسانه‌ها می‌رساند؛ بررسی دقیق ابعاد مختلف این موضوع در دستور کار  مراجع ذیربط قرار گرفته و  نتایج آن اعلام خواهد شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان