تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۰۸ تير ۱۳۹۶

نخست وزیر انگلیس موافقت مجلس عوام را کسب کرد

برنامه برگزیت نخست وزیر انگلیس با ۳۲۳ رای به ۳۰۹ رای، حمایت مجلس عوام را کسب کرد.

رویداد۲۴-برنامه برگزیت نخست وزیر انگلیس با ۳۲۳ رای به ۳۰۹ رای، حمایت مجلس عوام را کسب کرد.به نقل از بلومبرگ ترزا می‌ نخست وزیر انگلیس پس از اینکه مجبور شد برای جلوگیری از شکست احتمالی امتیازاتی را در رابطه با حقوق سقط جنین بدهد، تأیید پارلمان را برای برنامه‌های قانونی خود به دست آورد. 

برنامه برگزیت او برای دو سال آینده با ۳۲۳ رای به ۳۰۹ رای، حمایت مجلس عوام را در روز پنج شنبه به دنبال داشت. به این ترتیب گام اصلی برای حمایت از راهبرد دولت برای خروج از اتحادیه اروپا برداشته شد.

این رأی به این معنی است که ترزا می‌ اولین امتحان اتحاد جدید خود را با «حزب اتحادیه دموکراتیک ایرلند شمالی» به خوبی پس داده است.

 شکست محافظه کاران در انتخابات اخیر و از دست دادن کنترل پارلمان موجب شده است تا برخی از نمایندگان رقیب خواستار به تاخیر افتادن روند برگزیت شوند.

حزب محافظه کار به رهبری «ترزا می» که در انتخابات سراسری هشتم ژوئن اکثریت پارلمان را از دست داده بود، دوشنبه گذشته پس از دو هفته چانه‌زنی، موفق شد تا با حزب دمکراتیک وحدت طلب ایرلند به توافق برسد.

نقاط ضعف می پس از صدور مجوز فلیپ هاموند در رابطه با تامین مالی برای جلوگیری از مشکل سقط جنین زنان در ایرلند شمالی خود را نشان داد.در ایرلند شمالی محدودیت های قاعده ای برای سقط جنین وجود دارد

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان