تاریخ انتشار: ۲۳:۲۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۶

اورژانس: 59 حادثه در 24 ساعت گذشته/ 171 مصدوم و 19 کشته

سرپرست اورژانس کشور از ثبت 59 حادثه ویژه از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه تا ساعت 8 صبح امروز (پنجشنبه) در سامانه مرکز هدایت عملیات بحران) (EOC خبر داد و گفت: وقوع این حوادث در کشور 171 مصدوم و 19 کشته بر جای گذاشته است.
رویداد۲۴-سرپرست اورژانس کشور از ثبت 59 حادثه ویژه از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه تا ساعت 8 صبح امروز (پنجشنبه) در سامانه مرکز هدایت عملیات بحران) (EOC خبر داد و گفت: وقوع این حوادث در کشور 171 مصدوم و 19 کشته بر جای گذاشته است.

دکتر کولیوند ضمن اعلام این خبر گفت: از مجموع 59 حوادث ویژه در 24 ساعت گذشته 27 مورد حوادث ترافیکی ( 16 مورد تصادف رانندگی، دو مورد انحراف، یک مورد حریق خودرو، یک مورد سقوط خودرو و 7 مورد واژگونی خودرو) و 32 مورد غیر ترافیکی بوده اند .

وی گفت: بیشترین تعداد مصدوم در یکی از حوادث ویژه در 24 ساعت گذشته که 13 مصدوم بر جای گذاشت مربوط به حادثه ترافیکی تصادف پراید، پژو 405 و سمند در محور صومعه سرا -جاده اباتر گیلان بوده است که در پی این حادثه بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

دکتر کولیوند افزود : در حادثه تصادف پراید- کامیون در محور بندر لنگه به پارسیان دو راهی هسینه در هرمزگان نیز سه نفر فوت کردند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان