تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۲۰ تير ۱۳۹۶

خشم جهان از پیام ضدایرانی در فاکتور یک فروشگاه آمریکایی/ عذخواهی صاحب فروشگاه از ایرانیان

پایگاه خبری آمریکایی «فارین پالسی» در گزارشی به حواشی پیام ضد ایرانی یک فروشگاه مواد غذایی در تگزاس و عذرخواهی صاحب این مغازه از جامعه ایرانی در سراسر جهان پرداخته است.

رویداد۲۴-پایگاه خبری آمریکایی «فارین پالسی» در گزارشی به حواشی پیام ضد ایرانی یک فروشگاه مواد غذایی در تگزاس و عذرخواهی صاحب این مغازه از جامعه ایرانی در سراسر جهان پرداخته است.عبارت «ایران را بمباران کنید» بر روی رسیدهای یک فروشگاه مواد غذایی در تگزاس، توجه یک خبرنگار در این کشور را به خود جلب کرد. به نظر می‌رسد این عبارت از یک ترانه آمریکایی در سال ۱۹۷۹ که توسط «باربارا آن» خوانده شده بود تقلید کرده است. این ترانه در زمان بحران گروگان‌گیری ساخته شد و در آن خواننده می‌گوید «ایران را بمباران کنید»؛ اما این عبارت در سال ۲۰۰۸ از زبان «جان مک کین» سناتور جمهوری خواه آمریکایی نیز شنیده شد. مک کین در آن زمان در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال مداخله نظامی آمریکا علیه ایران گفته بود: «ایران را بمباران کنید.» 

پایگاه تحلیلی فارین پالسی برای این گزارش با عنوان «فروشگاه مواد غذایی تگزاس به واسطه پیام "ایران را بمباران کنید" مورد خشم قرار گرفت» از تصویری استفاده کرده که در آن جمعیت زیادی را نشان می‌دهد که پرچم‌های ایران را در دست دارند. به نظر می‌رسد این تصویر مربوط به حضور و راهپیمایی مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان