تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۶

وزارت خزانه‌داری درباره تحریم‌های ایران اعمال نظر می‌کند/ توافق هسته‌ای برای آمریکا بد است

سخنگوی کاخ سفید در خصوص تایید پایبندی ایران به برجام گفت: ترامپ بارها اعلام کرده توافق هسته‌ای توافقی بد برای آمریکاست اما بررسی پایبندی ایران به برجام به عهده وزارت خارجه بود.

رویداد۲۴-سخنگوی کاخ سفید در خصوص تایید پایبندی ایران به برجام گفت: ترامپ بارها اعلام کرده توافق هسته‌ای توافقی بد برای آمریکاست اما بررسی پایبندی ایران به برجام به عهده وزارت خارجه بود.«شان اسپایسر»، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه در پاسخ به سوالی درباره تایید پایبندی ایران به برجام توسط دولت و ابلاغ آن به کنگره گفت: رییس‌جمهور آمریکا  آشکارا  گفته که از نظر او، توافق هسته‌ای توافقی بد برای آمریکاست. اما بررسی مساله پایبندی ایران به برجام به وزارت خارجه سپرده شده و وزیر امور خارجه در این‌باره موضع‌گیری می‌کند. 

اسپایسر در پاسخ به سوالی دیگر درباره واکنش آمریکا به حکم ۱۰ سال حبس برای یک شهروند چینی ـ آمریکایی در ایران به جرم جاسوسی، ضمن ابراز تاسف گفت: واشنگتن از نزدیک این موضوع را دنبال می‌کند. 

او هم‌چنین از پاسخ به سوالی درباره تحریم‌های جدید علیه ایران خودداری کرد و گفت: وزارت خزانه‌داری در وقت مناسب در این‌ خصوص اعلام نظر خواهد کرد. 

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره اقدامات آمریکا برای تامین رضایت رژیم صهیونیستی در ارتباط با آتش‌بس آمریکا و روسیه در سوریه با توجه به ادعاهای اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره بد بودن این آتش‌بس برای امنیت اسرائیل با توجه به تعمیق نفوذ ایران در مرزها گفت: ما همانند اسرائیلی‌ها می‌خواهیم اطمینان یابیم که ایران به پایگاه نظامی در جنوب سوریه دست پیدا نمی‌کند. از این رو به گفت‌وگو با بنیامین نتانیاهو درباره نگرانی‌های اسرائیل ادامه می‌دهیم، اگرچه به گمان من هدف مشترکی در منطقه داریم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان