تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
حسین کاظمی:

عیار استقلال از هفته دوم به بعد مشخص می‌شود

حسین کاظمی، هافبک دفاعی سال‌های نه چندان دور استقلال معتقد است گرمای شدید آبادان و نبود مهره‌های کلیدی منصوریان مهم‌ترین دلایل شکست آبی پوشان پایتخت در هفته نخست لیگ بر‌تر بوده است. او می‌گوید شرایط استقلال هفته به هفته بهتر می‌شود و این تیم به جایگاه اصلی خود به عنوان مدعی قهرمانی لیگ هفدهم باز خواهد گشت.
رویداد۲۴- حسین کاظمی، هافبک دفاعی سال‌های نه چندان دور استقلال معتقد است گرمای شدید آبادان و نبود مهره‌های کلیدی منصوریان مهم‌ترین دلایل شکست آبی پوشان پایتخت در هفته نخست لیگ بر‌تر بوده است. او می‌گوید شرایط استقلال هفته به هفته بهتر می‌شود و این تیم به جایگاه اصلی خود به عنوان مدعی قهرمانی لیگ هفدهم باز خواهد گشت.

بازی شب گذشته استقلال و صنعت نفت آبادان را چطور ارزیابی کردید و مهم‌ترین دلایل شکست استقلال را در چه می‌دانید؟

متاسفانه این شکست باعث شد که استقلال شروع خوبی را در لیگ هفدهم آغاز نکند. گرمای شدید آبادان و محرومیت و مصدومیت برخی بازیکنان کلیدی استقلال مهم‌ترین دلایل ناکامی شاگردان منصوریان در هفته اول لیگ بر‌تر بود. به طور کلی خیلی نمی‌شود به نقاط ضعف و قوت استقلال پرداخت چون نه شرایط آب و هوایی آبادان برای استقلال مساعد بود و نه استقلال توانست با تیم کامل خود ظاهر شود. به نظرم از بازی بعدی استقلال که در آزادی مقابل استقلال خوزستان است عیار تیم مشخص می‌شود و بهتر می‌توان شرایط فنی تیم منصوریان را آنالیز کرد.

استقلال پارسال دستش از جام دور ماند و نتایج خوبی را در لیگ بر‌تر، جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا کسب نکرد. به نظر شما با وجود شکست دیشب استقلال در مقابل صنعت نفت آبادان مدیریت باشگاه و هواداران تا چه زمانی به کادر فنی خود فرصت خواهند داد؟

تمام تلاش مدیریت باشگاه و کادرفنی استقلال، بستن تیمی قوی برای لیگ هفدهم بود. باخت دیشب برای کادرفنی یک تلنگر بود ولی مطمئنا این شرایط ادامه پیدا نخواهد کرد و استقلال با نتایج دلخواه به جایگاه اصلی خودش برمی‌گردد.

معمولا پس از شکست‌های استقلال، منصوریان در کنفرانس‌های خبری بعد از بازی عصبی ظاهر می‌شود و در برخی مواقع خارج از مسائل فنی صحبت می‌کند. دلیل این نوع ادبیات منصوریان را در چه می‌بینید و چه پیشنهادی به وی دارید؟
شاید هر کدام از ما اگر جای منصوریان بودیم به همین صورت صحبت می‌کردیم. به هر حال تا ۲ ساعت قبل از بازی مشخص نبود که سرمربی تیم ۳ بازیکن جوان خود را در اختیار دارد یا نه؟ منصوریان ۲ ماه است که روی تیم کار کرده و این حکم تا حد زیادی فکرش را پریشان کرد و باعث شد که در کنفرانس خبری پس از بازی راجع به مسائل غیرفنی هم صحبت کند. امیدوارم منصوریان کمی خویشتن‌داری به خرج دهد و از این به بعد با آرامش و خونسردی بیشتری مسیر خود را دنبال کند.

از نظر شما چه تیم‌هایی در فصل نقل و انتقالات عملکرد بهتری داشتند و می‌توان از آن‌ها به عنوان مدعیان لیگ هفدهم یاد کرد؟
استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن، سپاهان و تراکتورسازی عملکرد خوبی را در فصل نقل و انتقالات از خود نشان دادند و به نظر من این ۵ تیم مدعیان اصلی کسب جام هستند.

منبع: ورزش و جوان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان