تاریخ انتشار: ۲۲:۴۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

امکانات دولتی برای درمان آیت الله طبسی بسیج می شوند

رویداد24- معاون اول رئیس جمهوری گفت: دولت تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز داخلی و خارجی را برای درمان آیت الله عباس واعظ طبسی بسیج می کند.

اسحاق جهانگیری دوشنبه شب پس از عیادت نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد با حضور در جمع خبرنگاران افزود: تیم پزشکی زبده و متخصص در رشته های مختلف موردنیاز برای معالجه آیت الله واعظ طبسی شکل گرفته و تاکنون کار را دقیق انجام داده اند.

وی ادامه داد: به توانمندی تیم معالج اطمینان کامل داریم لذا باید به عنایات الهی متوسل شده و همراه دعای خیر انسانهای مومن و مخلص تلاش تیم پزشکی نیز مضاعف شود.

معاون اول رئیس جمهوری گفت: آنچه برای درمان ایشان نیاز باشد از نظر تیم و تجهیزات پزشکی در داخل کشور تامین شده و اگر از خارج هم امکانی مورد نیاز باشد دولت بسیج خواهد شد تا تمام امکانات لازم را فراهم کند.

وی اظهار امیدواری کرد که نتیجه تلاش پزشکان مطلوب باشد 'زیرا تیم پزشکی و تجهیزات موجود از زبده ترین پزشکان و تجهیزات در سطح بین المللی است.'

جهانگیری افزود: تیم پزشکی مصلحت نمی دانند که فعلا آیت الله طبسی جا به جا شود لذا هر امکانی لازم باشد به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل می شود.

وی ضمن تشکر از تیم پزشکی که با علاقه به شخصیت آیت الله واعظ طبسی به صورت جدی کارشان را انجام می دهند ادامه داد: طبق وظیفه به مشهد سفر کردم تا از نزدیک در روند درمانی ایشان قرار گیرم.

معاون اول رئیس جمهور، آیت الله واعظ طبسی را از شخصیتهای مهم نظام جمهوری اسلامی توصیف و بیان کرد: این شخصیت بزرگوار علاوه بر اینکه در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی نقش ویژه ای داشت، همواره مورد توجه امام خمینی(ره) بود و بعد از امام راحل نیز رابطه نزدیک و صمیمی با رهبر انقلاب اسلامی داشته است.

وی گفت: آیت الله طبسی در استمرار جمهوری اسلامی ایران و در حمایت از دولت جایگاه والایی داشته است و رئیس جمهوری توجه خاصی به ایشان دارد.

جهانگیری افزود: وجود عارضه بیماری و اتفاقی که افتاد برای دولت و ملت اتفاق تلخی بود، همه نگران هستند و دست به دعا برداشته اند که خداوند به ایشان سلامتی کامل عنایت کند.

تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استانهای سه گانه خراسان عصر جمعه گذشته دچار خونریزی مغزی و به دنبال آن وقفه تنفسی لذا به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل شد. 

آیت الله عباس واعظ طبسی اکنون در وضعیت کمای عمیق به سر می برد.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان