تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

هنرنمایی 4آواز خوان ایرانی در شب موسیقی ارسباران

در نخستین برنامه از سلسله نشست‌های شب موسیقی ارسباران، چهار آوازخوان ایرانی هنرنمایی می‌کنند: علی رستمیان، امیر مداح، علیرضا حاجی‌طالب و علی شیرازی، چهار خواننده باسابقه و میانسال، که هر کدام به همراه گروه‌ خود به ترتیب بر صحنه می‌آیند. ‌

رویداد۲۴-در نخستین برنامه از سلسله نشست‌های شب موسیقی ارسباران، چهار آوازخوان ایرانی هنرنمایی می‌کنند: علی رستمیان، امیر مداح، علیرضا حاجی‌طالب و علی شیرازی، چهار خواننده باسابقه و میانسال، که هر کدام به همراه گروه‌ خود به ترتیب بر صحنه می‌آیند. ‌گروه قدیمی چهارباغ به خوانندگی رستمیان (البته با نوازندگانی جوان) شامل محمدرضا رستمیان (سنتور)، آوا رستمیان (کمانچه)، نازنین تن‌ساز (عود) و شایان یزدی‌زاده (تمبک) آواز این خواننده را در دستگاه شور با گذر به گوشه‌هاى دشتستانى، تنگسیرى و داغستانى همراهی می‌کند. استاد میلاد کیایی نوازنده نام‌آشنای سنتور و آهنگساز قدیمی نیز صدای امیر مداح دیگر خوانندۀ نخستین شب موسیقی ارسباران را جلوه می‌بخشد. محمدامین اکبرپور نوازنده تار هم آواز علیرضا حاجی‌طالب را در دستگاه راست‌پنجگاه همراهی می‌کند و سرانجام نیز مجید پایدار با سازش تار، صدای علی شیرازی را در دستگاه ماهور رنگ‌آمیزی می‌کند.

فرهنگسرای ارسباران در ضلع شمال غربی پل سیدخندان (خیابان جلفا) واقع شده و ورود برای عموم به «شب موسیقی ارسباران» آزاد و رایگان خواهد بود.

نظرات شما
پیشخوان