تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

کسر خدمت سربازان نخبه با انجام تحقیقات در حوزه دفاعی و امنیتی

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح شرایط کسر خدمت سربازان نخبه و محقق با انجام تحقیقات در حوزه دفاعی و امنیتی را تشریح کرد.

رویداد۲۴-جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح شرایط کسر خدمت سربازان نخبه و محقق با انجام تحقیقات در حوزه دفاعی و امنیتی را تشریح کرد.سردار موسی کمالی، جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره شرایط دریافت پروژه برای کسر خدمت از سربازی اظهار کرد: سربازان نخبه که دارای استعداد بر‌تر هستند و بنیاد ملی نخبگان باید آن‌ها را به ما معرفی کند، می‌توانند پروژه‌ در حوزه مسائل کشوری و لشکری دریافت کنند.

او با اشاره به اینکه گروه دیگر شامل سربازان محقق دارای مدرک کار‌شناسی ارشد و بالا‌تر می‌شود، گفت: موضوعات تحقیقاتی این افراد صرفا در حوزه دفاعی و امنیتی است که در مراکز تحقیقاتی ارزیابی و در سازمان‌های نیروهای مسلح ازریابی نهایی انجام می‌شود و در ‌‌نهایت کسر خدمت برای این افراد در نظر گرفته می‌شود.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این افراد می‌توانند برای دریافت موضوع پروژه به کلیه مراکز تحقیقاتی مرتبط با نیروهای مسلح مراجعه کنند. در واقع دانشجویانی که در حال تحصیل در مقطع کار‌شناسی هستند یا فارغ‌التحصیل شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به مراکز تحقیقاتی موضوع پروژه را دریافت و در صورت تایید پروژه کار آغاز می‌شود و فرآیند کسر خدمت انجام می‌شود.

کمالی همچنین با بیان اینکه این طرح شامل حال غایبان نمی‌شود، گفت: این طرح شامل حال افرادی که بیش از یکسال از پایان فارغ‌التحصیلی آن‌ها گذشته و اقدامی نکرده باشند، نمی‌شود و نمی‌توانند از کسر خدمت استفاده کنند.

او همچنین درباره عدم اجرایی شدن کسر خدمت سربازی فرزندان رزمندگان، آزادگان و جانبازان که سال گذشته در مجلس شورای اسلامی به تصویب و تبدیل به قانون شد، گفت: این طرح همچنان نیازمند بررسی است و برای اجرای آن نیازمند زمان هستیم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان