تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

احتمال طغیان رودخانه‌ها در گلستان/دمای تهران دو درجه خنک‌تر می‌شود

یک کارشناس هواشناسی با اعلام خطر طغیان رودخانه‌های محلی در استان گلستان گفت: فردا هوای تهران دو درجه خنک‌تر خواهد شد.

رویداد۲۴-یک کارشناس هواشناسی با اعلام خطر طغیان رودخانه‌های محلی در استان گلستان گفت: فردا هوای تهران دو درجه خنک‌تر خواهد شد.فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: برای عصر امروز رگبار پراکنده باران به همراه وزش باد و گاهی اوقات رعد و برق برای بخشی‌هایی از استان‌های مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌کنیم.

او ادامه داد: برای ارتفاعات البرز در استان‌های سمنان و تهران، دامنه‌های زاگرس مرکزی در شرق لرستان و ارتفاعات چهارمحال بختیاری، برخی نقاط فارس و استان هرمزگان رگبار پراکنده به همراه رعده و برق و وزش بادهای به نسبت شدید را پیش‌بینی می‌کنیم.

این کارشناس هواشناسی با هشدار آب‌گرفتگی در معابر بیان کرد: از امروز عصر بیشترین شدت بارش را در استان‌های مازنداران و گلستان شاهد هستیم و از امروز عصر تا فردا ظهر آب‌گرفتگی معابر عمومی و احتمال طغیان رودخانه‌های محلی را در استان گلستان پیش‌بینی‌ می‌کنیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: همچنین برای دو الی سه روز آینده در نوار شرقی کشور در برخی ساعات وزش بادهای شدید را شاهد هستیم. در منطقه زابل نیز باد وگردو غبار را پیش‌بینی می‌کنیم.

او درباره هوای شهر تهران نیز گفت: آسمان تهران از امروز عصر با افزایش ابر همراه است و احتمال دارد در شهرهای کوهستانی استان تهران بارش پراکنده باران را داشته باشیم.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به دمای امروز تهران گفت: دمای امروز هوا در تهران ۳۷ درجه سانتی‌گراد است که فردا دو درجه خنک‌تر خواهد شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان