تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

انتشار بخشی از اوراق مربوط به مذاکرات خروج از اتحادیه اروپا

بریتانیا امروز –یک‌شنبه- اعلام کرد که بخشی از اسناد مربوط به مذاکرات خروج از اتحادیه اروپا را به منظور مشخص کردن مواضع استراتژیک لندن منتشر خواهد کرد.

رویداد۲۴-بریتانیا امروز –یک‌شنبه- اعلام کرد که بخشی از اسناد مربوط به مذاکرات خروج از اتحادیه اروپا را به منظور مشخص کردن مواضع استراتژیک لندن منتشر خواهد کرد.«ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا سعی دارد با فشار آوردن بر روند مذاکرات با اتحادیه اروپا برای خروج از این اتحادیه، تلاش خود را روی حل و فصل نهایی برگزیت و همچنین ادامه روابط بریتانیا با اتحادیه اروپا جهت شفاف شدن وضعیت روابط اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌ها متمرکز کند.

هفته گذشته بریتانیا پیشنهادات خود برای قرار داد گمرکی با اتحادیه اروپا پس از برگزیت و همچنین راه حل برای مساله تعیین مرزهای ایرلند به منظور کاهش تنش را به اتحادیه اروپا ارائه کرد.

بریتانیا امروز اعلام کرد که دو گزارش رسمی به همراه برخی پیشنهادات برای بحث درباره روابط آتی میان بریتانیا و اتحادیه اروپا در دور بعدی مذاکرات را منتشر خواهد کرد.

«دیوید دیویس» وزیر برگزیت دولت بریتانیا اعلام کرد که ما در روزهای آینده پنج گزارش جدید که در آن مواضع ما نشان داده می‌شود را منتشر می‌کنیم. تمام کار ما تلاش برای پیشبرد این مقوله و دستیابی به پیشرفت لازم تا ماه اکتبر برای مساله برگزیت است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان