تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

منصوریان: اولتیاتومی به من داده نشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اعضای هیات مدیره از من حمایت کردند و هیچ اولتیماتومی بابت برکناری ام از سوی آنها به من داده نشد.
رویداد۲۴-سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اعضای هیات مدیره از من حمایت کردند و هیچ اولتیماتومی بابت برکناری ام از سوی آنها به من داده نشد.


علیرضا منصوریان پس از پایان جلسه عصر امروز اعضای هیات مدیره در باشگاه استقلال گفت: خوشبختانه جلسه بسیار خوبی بود. ما در خصوص مباحث مختلفی صحبت کردیم از جمله مشکلات مالی، بحث لجستیکی، شرایط بازیکنان و به یک توافق بسیار خوب دست پیدا کردیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه منابع مالی خوبی در اختیار ما نبود قرار شد در آینده این مشکل حل شده و رضایت کامل بوجود بیاید. همه اعضا نیز متفق القول اعلام کردند تا بتوانیم در هفته های آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

منصوریان در پاسخ به این سئوال که آیا بحث تقویت کادر فنی هم به میان آمده است یا خیر گفت: اصلا چنین صحبتی نبود. کادر فنی من شرایط خوبی دارد. ما از یک مربی استفاده می کنیم که دستیار کی روش بوده و در مجموع کادر فنی خوبی را در اختیار دارم. شاید یکی از دغدغه های بزرگ ما مسائل مالی بود که اعضای هیات مدیره اعلام آمادگی کردند هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.

سرمربی استقلال تهران تصریح کرد: من از جواد قراب که عضو هیات مدیره است، خواستم با توجه به آشنایی خوبی که از مسائل فنی دارد به ما نزدیکتر شده و در مواقعی ما را کمک کند.

منصوریان در ادامه افزود: سال گذشته هم ما در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشتیم اما امسال توانستیم با اضافه کردن ۴ بازیکنی که ستاره هستند تیم را تقویت کرده و در کنار جوانان شرایط خوبی را بوجود بیاوریم. البته من فکر نمی کردم به غیر از بازی با تراکتور چنین نتایجی کسب کنیم اما مطمئن باشید استقلال در هفته های آینده به اوج خواهد رسید و در کورس قهرمانی قرار خواهد گرفت. با شناختی که از رقبا دارم و بازیهایی آنها را آنالیز کرده ام مطمئن هستم امتیاز از دست خواهند داد و ما خود را به صدر جدول خواهیم رساند. هواداران هم نگران نباشند زیرا در فصل گذشته هم ما رفته رفته اوج گرفتیم و توانستیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه انتقادی که در مورد تغییر زیاد در ترکیبش بوجود می آید گفت: من نمی توانم از ابتدای فصل تا پایان تنها با ۱۱ یا ۱۴ بازیکن لیگ را به اتمام برسانم. با توجه به اینکه در جام حذفی لیگ قهرمانان هم حضور داریم بازیها فرسایشی می‌شود و ما باید از تمامی نفراتمان استفاده کنیم و بازیکنی دچار مصدومیت شدید نشود.

منصوریان تاکید کرد: سال گذشته بازیکنانی مثل رابسون، پادوانی و رحمتی فشار زیادی را تحمل کردند و من نمی توانم تمام فشار را بر روی چند بازیکن بگذارم. بنابراین بازیکنان جوانم باید بدانند که کار سختی در پیش دارند زیرا ما در دی و بهمن ماه روزهای پرفشاری خواهیم داشت. آنها باید خود را آماده کنند تا هر ۴ روز یک بار فشار بازیهای سنگین را تحمل کرده تا نتایج خوبی بدست بیاوریم.

سرمربی استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسه امروز به شما اولتیماتوم داده شده که اگر مقابل پدیده نتیجه مورد نظر را کسب نکنید برکنار خواهید شد گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. اعضای هیات مدیره و من متفق القول بودیم. آنها از من حمایت کردند و فضای آرامی را برای من بوجود آوردند تا بتوانیم در کنار دیگر اعضای کادر فنی برنامه خود را برای موفقیت تیم پیش ببریم. ما در طول هفته روزی ۷ ساعت کار مداوم انجام می دهیم تا بتوانیم موفق باشیم. به عنوان مثال باید بگویم روز گذشته ما یک جلسه چند ساعته را با مدیر فنی و دیگر اعضای کادر برگزار کردیم تا مشکلات را ریشه یابی کرده و نقاط ضعف را برطرف و خود را برای بازیهای آینده آماده کنیم.

علیرضا منصوریان با گلایه از انتقاد برخی پیشکسوتان گفت: متاسفانه برخی ها از زمانی که من به استقلال آمده ام مرتب از من انتقاد می کنند. شاید برخی از آنها بیشتر از ۳۰ سال است که فوتبال را کنار گذاشته اند و من آنها را در مجموعه ورزشی شهید کشوری می بینم که برای سلامتی شان دور زمین می دوند اما به یکباره منتقد می شوند و حرف های بر زبان جاری می کنند که مشخص است بیشتر جنبه غرض ورزی دارد تا دلسوزی.

وی تاکید کرد: متاسفانه یکی از سایت های خبری هم به این مساله دامن می زند و از کسانی بر علیه من مصاحبه می گیرد که مدتهاست فوتبال را کنار گذاشته اند، ولی چون بحث غرض ورزی وجود دارد هر صحبتی را مطرح می کنند تا کار ما را دچار اختلال کنند.

سرمربی استقلال تهران در ادامه خاطرنشان کرد: از برخی مربیان جوان هم گله دارم. آنها باید بدانند که من استارت حضور مربیان جوان را در استقلال زده ام و اگر من نتوانم موفق شوم کار آنها هم دچار مشکل خواهد شد یا بهتر بگویم اگر من بسوزم آنها قبل از من سوزانده شده اند.

منصوریان تاکید کرد: امیدوارم به جای انتقاد و تخریب من از تیم حمایت کنند. اگر آنها استقلالی هستند باید به تیمشان کمک کنندتا تیمی که سالها در آنها بازی کرده اند آینده خوبی در پیش داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه برخی رسانه ها آنقدر غرض ورزی می کنند که به طور نمونه عکسی که من در کنار رئیس جمهور گرفته ام را چاپ می کنند و طوری جلوه می دهند که انگار رئیس جمهور باخته است!

سرمربی استقلال تهران در پایان خاطرنشان کرد: این روزها می خواهند هواداران را مقابل من قرار دهند، اما من ارتباط صمیمی با آنها دارم و علاقه مندان به استقلال می دانند که من تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار بسته ام و نیاز به حمایت آنان در بازیهای آینده دارم.

منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان