تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶

پخش سریال مروارید سرخ با بازی پوپک گلدره

مجموعه تلویزیونی «مروارید سرخ» با اتمام سریال «لبه تاریکی» از پنجشنبه (۹ شهریور ماه) از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.
رویداد۲۴-مجموعه تلویزیونی «مروارید سرخ» با اتمام سریال «لبه تاریکی» از پنجشنبه (۹ شهریور ماه) از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «مروارید سرخ» به نویسندگی و کارگردانی مسعود رسام، محصول سال ۱۳۸۴ است که از پنجشنبه هر روز ساعت۰۰ ۱۸ به روی آنتن می‌رود.

«مروارید سرخ» داستان زندگی آرام و لذت بخش زن و شوهر جوانی است که در کلبه‌ای رویایی و زیبا در منطقه‌ای ییلاقی زندگی می‌کنند و مرد که مهندس کشاورزی است، تصمیم می‌گیرد با استفاده از وام بانک به پرورش ماهی بپردازد. برادر و خواهر کوچک او همراه با شوهرش که مربی تیم فوتبال بانک کشاورزی است، به آنجا می‌آیند و قصه ادامه پیدا می‌کند. همه چیز به خوبی و خوشی پیش می‌رود و آنها در کنار هم زندگی خوب و خوشی دارند تا این که ... .

از جمله بازیگرانی که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به: سحر ذکریا، پوپک گلدره، مهدی پاکدل، یوسف تیموری، سام ملایم وند،  بهروز میرلو، حسن موذنی،  فریبا نادری، خشایار راد،  بهرام علیان، هایده حائری، فریده دریامج، فرهاد مشایخی، بهزاد مشایخی، میترا تبریزی، تارا سلیمانی، رامین راستاد، نونا یوسفیان، سوگل طهماسبی، محمود تالانی، بهنام تشکر و .... اشاره کرد.

برخی از دیگر عوامل سریال «مروارید سرخ» نیز عبارتند از:

سهیل نوروزی مدیر تصویربرداری ، مسعود داداگری مدیر صدابرداری،بابک رضاخانی و سیامک مهماندوست تدوینگران، ناصر ریحان صفت مدیر تولید و حمیدرضا حجابی زاده مدیر تدارکات.

اولین قسمت از «مروارید سرخ»که مسعود و مهران رسام تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند، قرار است از پنج شنبه ۹ شهریور ساعت:۰۰ ۱۸ از شبکه آی‌فیلم پخش شود. بازپخش این مجموعه نیز در ساعت های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد به روی آنتن خواهد رفت.
نظرات شما
پیشخوان