تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۶

واکنشی یه بانکداری آستان قدس رضوی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نسبت به سخنان تولیت آستان قدس رضوی برای تاسیس بانک از سوی این آستان واکنش نشان داد.
رویداد۲۴-عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نسبت به سخنان تولیت آستان قدس رضوی برای تاسیس بانک از سوی این آستان واکنش نشان داد.

علیرضا رحیمی در کانال تلگرامی خود نوشت: در شرایطی که یکی از چالش‌های مهم اقتصاد کشور حوزه بانک‌ها و بانکداری است اخیرا آستان قدس رضوی برای کمک به کاهش سود تسهیلات بانکی از قصد خود برای تاسیس بانک خبر داده است که واکنش صریح مقامات بانک مرکزی را در پی داشته است.

آستان قدس رضوی به دنبال تاسیس بانک

ابراهیم رئیسی: سود تسهیلات بانکی به ویژه برای مردم محروم و مستضعف باید کاهش یابد و آستان قدس به دنبال تأسیس بانک قرض‌الحسنه است.

به حد کفایت در کشور بانک داریم 

دبیرکل بانک مرکزی در واکنش به اعلام درخواست تاسیس بانک توسط آستان قدس رضوی: تلقی ما در بانک مرکزی این است که تعداد بانک‌ها در کشور در شبکه بانکی به حد کفایت است. 

هنوز گزارش جامع و روشنی از آستان قدس رضوی در خصوص پرداخت مالیات توسط شرکت‌ها و موسسات وابسته به آن آستان برای اطلاع نمایندگان مجلس و مردم منتشر نشده است و این در حالی است که معافیت شرکت‌ها و موسسات آستان قدس از مالیات بر درآمد و مالیات شرکت‌ها و مالیات ارزش افزوده سؤالات مهمی در افکار عمومی و نمایندگان مجلس باقی گذاشته است.

بحرانی که موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز در یکسال گذشته پیش‌روی میلیون‌ها خانواده و سیستم بانکی کشور گشودند مسئولان ارشد سه قوه را به چاره‌جویی واداشته و برای سامان دادن بانک‌ها و موسسات مالی تصمیمات مسئولان شتاب بیشتری گرفته است.

جدیدترین خبر در این موضوع مربوط به وزارت دفاع است که امیر حاتمی وزیر دفاع اعلام داشته موسسه‌های مالی وابسته به نهادهای نظامی ساماندهی می‌شوند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان