تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶

تبریک به‌مناسبت آزادسازی شهر دیرالزور به مردم، ارتش و نیروهای مقاومت سوریه

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی ارتش و نیروهای مقاومت سوریه در آزادسازی شهر دیرالزور و شکستن محاصره سه‌ساله داعش بر این شهر را تبریک گفت.

رویداد۲۴-رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی ارتش و نیروهای مقاومت سوریه در آزادسازی شهر دیرالزور و شکستن محاصره سه‌ساله داعش بر این شهر را تبریک گفت.علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی سالروز آزادسازی دیرالزور را به مردم، ارتش و نیروهای مقاومت سوریه تبریک گفت.

در متن پیام رییس قوه مقننه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آزادسازی شهر دیرالزور و شکسته شدن محاصره سه‌ساله داعش بر این شهر توسط ارتش و نیروهای مقاومت سوریه باعث سرور و شادمانی شد.

این پیروزی خجسته که با فروپاشی صفوف گروهک داعش در این منطقه استراتژیک به‌دست آمد، تحقق وعده نصرت نیروهای حق علیه کفر و شکست بزرگ تروریسم و افراطی‌گرایی بود که با وحدت نیروهای سرافراز مقاومت و ارتش دلاور سوریه به‌دست آمد.

شهر دیرالزور مقر داعش در منطقه بود که از این نظر رنج و سختی فراوانی را درطول مدت محاصره برای مردم و ساکنان آن به‌دنبال داشت و بحمدلله با این پیروزی قهرمانانه حلاوت آزادی برای مردم به‌دست آمد.

ضمن تبریک این پیروزی درخشان به مردم صبور، ارتش و نیروهای مقاومت سوریه، امیدوارم شاهد رهایی کامل این سرزمین از لوث وجود نیروهای تکفیری و استقرار نظم و آرامش در کشور دوست و برادر سوریه باشیم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان