تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۶

عبدالملک حوثی: به سمت امارات موشک شلیک خواهیم کرد/ تهدید به حمله به نفتکش های سعودی

 رهبر انصارالله یمن امارات و عربستان را به حملات موشکی کوبنده تهدید کرد. او همچنین گفت که برای مقابله با تجاوزات سعودی‌ها سربازگیری بیشتری انجام خواهد داد.
رویداد۲۴-رهبر انصارالله یمن امارات و عربستان را به حملات موشکی کوبنده تهدید کرد. او همچنین گفت که برای مقابله با تجاوزات سعودی‌ها سربازگیری بیشتری انجام خواهد داد.

به نقل از شبکه خبری المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن درباره آخرین تحولات این کشور گفت: امارات در تیر رس موشک‌های ماست. ما آزمایش موشکی موفقیت آمیزی داشته‌ایم و موشک‌هایمان امکان دارد امارات را هدف قرار دهد. شرکت‌های خارجی از امروز به بعد دیگر نباید امارات را کشوری امن به حساب بیاورند.

الحوثی عربستان را نیز تهدید کرد و گفت: یگان موشکی یمن توانسته مرحله مابعد ریاض را محقق کند و همچنان روند و خطوط تولید درحال پیشرفت و توسعه است. برد موشک‌های ما اکنون از پایتخت عربستان عبور کرده است.

وی گفت: تأسیسات نفتی عربستان از امروز به بعد در تیر رس موشک‌های ماست. اگر می‌خواهند به کشتی‌های نفتی‌شان آسیبی نرسد پس نباید به الحدیده حمله کنند.

الحوثی هشدار داد: ما به هرگونه حماقتی درباره حمله به الحدیده و تاسیسات بندری آن پاسخ‌هایی قاطع خواهیم داد. ائتلاف عربی دنبال مقدمات برای تشدید جنگ است ما خواهان بسیج در جبهه‌ها برای مقابله با ائتلاف هستیم.

وی افزود: ما می‌خواهیم اوضاع به طریق درست حل شود. ما از تلاش‌هایی که برای ایجاد وحدت و تفاهم صورت گرفته استقبال می‌کنیم.

الحوثی گفت: کسی که از زیر بار مسئولیت‌هایش شانه خالی کند باید خدمت اجباری انجام دهد. بیش از 40 محور جنگ و هزاران مبارز وجود دارند. اولین چیزی که ما برای مقابله با تشدید جنگ از سوی عربستان به آن توجه داریم اعزام نیروی جدید به جبهه‌هاست. عربستان می‌خواهد جنگ را در شهر "نهم" در استان صنعا، "صرواح" در استان مأرب و ساحل غربی یمن تشدید کند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان