تاریخ انتشار: ۲۲:۲۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶

برانکو: باخت به پیکان مفید بود

سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین تیمش به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.
رویداد۲۴-سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین تیمش به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس با اشاره به باخت تیمش مقابل پیکان گفت: بعد از مدتها این اولین شکست خانگی ما بود. شکستی که مفید بود چون می‌دانیم لیگ ماراتن است اما انتظارمان برد بود. به خاطر هواداران که دوستمان دارند و حمایت می‌کنند، خیلی متاسفیم.

او افزود: امتیاز رفته را بر می‌گردانیم. دیروز باختیم چون آنطور که باید بازی نکردیم. به روش بازی حریف جواب ندادیم و بیش از حد توپ بلند ارسال و حرکت انفرادی داشتیم. بیش از اندازه به حریف فضا دادیم. ما ۵ امتیاز مقابل حریفانی از دست دادیم که نباید می‌دادیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد آمار پرسپولیس در مورد نتایج تیم در بازی‌هایی که ابتدا گل خورده، توضیح داد: باید اعتراف کنم این موضوع را دنبال نکرده‌ام اما می دانم خیلی از بازی هایی که عقب بوده ایم برگشته ایم. فقط به آرامش و صبوری بازیکنان فکر کرده‌ایم.

برانکو همچنین درباره احساسی بازی کردن بازیکنانش مقابل پیکان، تصریح کرد: قطعا این یکی از مشکلات ماست و هیجان بیش از حد بازیکنان دیروز باعث شد عجولانه برای گرفتن نتیجه تلاش کنند اما باید با صبوری و آرامش بازی را جلو برد. ما باید در ۴۵ دقیقه بازی تمرکز داشته باشیم و طبیعی است نمی‌توان انتظار ایجاد ۱۰ شانس گلزنی داشت. ما از سه چهار موقعیت دیروز نتوانستیم استفاده کنیم.

او درباره مصاف با الهلال با توجه به شکست مقابل پیکان، گفت: بازی‌هایی که قبل یا بعد از لیگ قهرمانان است، همیشه بحرانی محسوب می‌شود. مثلا رئال مادرید در بازی خانگی مساوی کرد و بارسلونا مقابل ختافه به سختی پیروز شد. همه جای دنیا این مشکل وجود دارد. من قبل از بازی با پیکان گفتم این دیدار خطرناک است. بدتر از همه این‌ها این است که از قبل خودمان را برنده بدانیم. همه فکر می‌کردند پیکان را می‌بریم و سخت بود ذهنیت‌ها را عوض کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره اظهار امیدواری پروین به قهرمانی سرخپوشان در آسیا، اظهار کرد: من هم معتقدم اگر به فینال برسیم قهرمان خواهیم شد. من در مرحله گروهی مسابقات گفتم الهلال یکی از بهترین تیم‌های آسیاست که به نیمه نهایی می‌رسد. همین‌طور هم شد و این بازی دراماتیک برای ما خواهد بود. ما به حضور در نیمه نهایی افتخار می‌کنیم و از آن لذت خواهیم برد.

برانکو همچنین با رد خبر مصدومیت بیرانوند، افزود: سیدجلال حسینی به بازی با سپاهان نمی‌رسد اما تمرین‌های خاصی را برای او در نظر گرفته‌ایم تا روز جمعه به آمادگی کامل برسد و مقابل الهلال بازی کند.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش به نبود کامیابی‌نیا و انصاری در بازی با الهلال اشاره کرد و گفت: می‌دانیم نبود این دو فقدان بزرگی برای ماست اما به رسیدن سیدجلال امیدواریم. ضمن اینکه ربیع خواه جایگزین کمال خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا نوراللهی به بازی با الهلال می‌رسد یا نه، خاطرنشان کرد: اگر تا آن موقع اجازه بازی داشته باشد می‌توانیم تیم را تقویت کنیم. با این حال موضوع خروج از کشور او نیز مطرح است.

برانکو درباره فاصله زیاد بین نیمکت‌نشینان و بازیکنان اصلی تیمش نیز تصریح کرد: تمام بازیکنانی که مقابل پیکان بازی کردند عضو پرسپولیس‌اند اما اصلا توجیهی ندارد که ما باختیم. با این حال دیروز بعضی چیزها باهم جور نشد. بشار چهار پنج جلسه با ما تمرین کرده اما به او اعتماد داریم. سیامک نعمتی نیز همینطور. زمان می‌برد تا این بازیکنان با خواسته‌های ما تطابق پیدا کنند.

او درباره دادن اولتیماتوم به مربیان لیگ برتری نیز گفت: من نظر خوبی نسبت به دادن اولتیماتوم ندارم. نمی‌توان یک مربی را با دو برد یا دو باخت قضاوت کرد و گفت مربی خوبی است یا بد. راحت‌ترین کار تعویض سرمربی است.

برانکو در پایان در مورد کشور میزبان بازی با الهلال به خبرنگاران گفت: بازی بعدی ما در عمان است اما تلاش می‌کنیم آن را به دوبی منتقل کنیم چون هواداران ما در دوبی بیشتر هستند. در ابوظبی دیدید چطور از ما حمایت کردند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان