تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۶

هیچ‌گاه قاتلان اصلی شهید حججی را فراموش نمی‌کنیم/ سپاهیان، موشک‌های خود را برای نابودی اسراییل آماده کنید

پناهیان گفت: شهادت حججی نشان می‌دهد سپاه ظرفیت جذب و حفظ این جوانان عاشق را دارد. باید به این سازمان تبریک گفت.

رویداد۲۴-پناهیان گفت: شهادت حججی نشان می‌دهد سپاه ظرفیت جذب و حفظ این جوانان عاشق را دارد. باید به این سازمان تبریک گفت.حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم تشییع شهید حججی در میدان امام حسین گفت: شهید حججی افتخاری برای خانواده و سپاه است. شهادت حججی نشان می‌دهد سپاه ظرفیت جذب و حفظ این جوانان عاشق را دارد. باید به این سازمان تبریک گفت.

وی با بیان اینکه شهید حججی الگویی برای نیروهای حزب اللهی شد، اظهار داشت: او ابایی از فعالیت فرهنگی و جهادی نداشت. ابایی نداشت که روستا به روستا برود و برای این انقلاب و نظام فعالیت کند و برای همین کسانی که حزب اللهی نیستند به او احترام می‌گذارند و انقلابی‌گری یعنی همین.

پناهیان افزود: با چنین شهدایی نه تنها امنیت‌مان برقرار است بلکه با تشییع او اقتدارمان را جشن می‌گیریم. کشورهایی که چنین نیرویی دارند، هرگز شکست نمی‌خورند.

وی با بیان اینکه چشم امید مظلومان جهان به شماست، تصریح کرد: شما فکر حججی و تفکر شهادت را در منطقه صادر کردید. فرصتی پیش بیاید می‌بینید شیعه و سنی خط مقاومت را پذیرفته‌اند و این موجب هراس استکبار است.

پناهیان ادامه داد: استکبار می‌خواست فکر شهادت را پس از جنگ از بین ببرد. روزنامه‌های این مملکت زمانی نوشتند مردم از شهات و فرهنگ شهادت حالشان بهم می‌خورد. این روزنامه‌ها و افراد امروز کجایند؟

وی  با تاکید بر اینکه بنا نیست همه ما شهادت‌طلب شویم و همه مانند حججی آرزوی شهادت بکنیم، خاطرنشان کرد: برخی از ما توان و ظرفیت بالای معنوی را نداریم ولی احترام برای شهدای حرم و حضور در مراسم هم تشییع کافی است. خدا انتظار ندارد همه مانند حججی باشند خدا از مردم زیاد انتظار ندارد. آفرین به شما مردم که چنین به شهدا احترام می گذارید.

پناهیان با بیان اینکه ما هیچ گاه قاتلان اصلی حججی را فراموش نمی‌کنیم، ابراز داشت: ما می‌فهمیم خنجری که سر حججی را برید امریکا و اسراییل تیز کرده بودند. حججی قول می‌دهیم تا اسراییل را نابود نکنیم آرام ننشینیم.

وی اضافه کرد: اسراییل تا تو را نابود نکنیم صداقت‌مان برای عزداری امام حسین ثابت نمی‌شود. ما اسراییل را یزید و شمر زمانه می‌دانیم.

وی با بیان اینکه اسراییل، به سر بریده شهید حججی قسم سر سرمداران‌تان را از تن جدا خواهیم کرد، عنوان کرد: ما ملت باهوشی هستیم و ایرانیان فریب نمی‌خورند. ما باید در میدان نبرد دو آتش بریزیم. یکی روبروی ماست و یکی عقبه دشمن و اگر عقبه دشمن را نابود کنیم آنگاه دشمن نیز نابود می‌شود.

پناهیان خطاب به سپاه یادآور شد: سپاهیان پاسدار ، موشک‌های خود را برای نابودی اسراییل آماده کنید. انتقام خون حججی با نابودی داعش گرفته نمی‌شود بلکه با نابودی اسراییل گرفته می‌شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان