تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۶

توجه به وحدت ملی و ارضی ایران، بیش از پیش ضروری است

در بیانیه حزب اعتدال و توسعه به مناسبت عفته دفاع مقدس تاکید شد:این روزها که آمیخته به وجب به وجب خاطره از هشت سال دفاع مقدس است، توجه به وحدت ملی و ارضی ایران بزرگ، بیش از پیش ضروری مینماید.

رویداد۲۴-در بیانیه حزب اعتدال و توسعه به مناسبت عفته دفاع مقدس تاکید شد:این روزها که آمیخته به وجب به وجب خاطره از هشت سال دفاع مقدس است، توجه به وحدت ملی و ارضی ایران بزرگ، بیش از پیش ضروری مینماید.در بیانیه  کانون فرهنگی و اجتماعی حزب اعتدال و توسعه به مناسبت؛ هفته دفاع مقدس و دهه محرم آمده است:

ایران سرزمین حماسه هاست و حال و هوای این ایام نشانه هایی پرشمار از حماسه آفرینی ملت بزرگ و حق مدار ایران دارد، خاصه اینکه امسال ماه پیروزی خون بر شمشیر با روزهایی که یادآور هشت سال حماسه آفرینی فرزندان خمینی (ره) است مقارن شده است.

چه رازی در این هم زمانی نهفته است جز این که یقین حاصل شود صدای حسینیان بر مدار عالم و افق های همه تاریخ منعکس شده و همواره بر جان ما طنین می افکند.

اعضای کانون فرهنگی و اجتماعی حزب اعتدال و توسعه با به سوگ نشستن شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ماه خونین محرم، روزهای غرورانگیز دفاع مقدس را گرامی داشته، به روح پرفتوح شهیدان و امام شهیدان درود می فرستد.

ما فرزندان محرم، رهرو خمینی کبیریم و با ارج نهادن این رخدادهای آسمانی دیگر بار پیمان می بندیم که برعهد آن عزیز سفر کرده بمانیم و با تبعیت از جانشین برحقش حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) برمبنای قانون و اعتدال برای اعتلای میراث سترگ او به عمق جان بکوشیم و بر این باوریم که رونق و توسعه و نشاط عرصه های فرهنگی و اجتماعی بخشی از هدف بلندی است که به اعتلای میراث گران سنگ امام خمینی و تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری جامه ی عمل خواهد پوشاند.

این روزها که آمیخته به وجب به وجب خاطره از هشت سال دفاع مقدس است، توجه به وحدت ملی و ارضی ایران بزرگ، بیش از پیش ضروری مینماید.

۲۹ شهریور ۱۳۵۹ یادآوری تجاوزگری بعثی هایی است که علاوه بر تحمیل هشت سال جنگ به ملت ایران، با ظلم مضاعف به مردمان سرزمینشان اعم از کرد و عرب و ترکمن و شیعه و سنی و ایزدی با اصرار بر ناسیونالیسم افراطی بعثی زمینه های خشونت و تخم نفاق و دورویی را به گونه ای گستراندند که آثارش امروزه در انواع خشونت های محلی عراق نمایان و موجبات سوءاستفاده دشمنان و ابرقدرت ها و صهیونیست ها شده است.

به رغم این موضوع حماسه سازی هشت سال دفاع مقدس میراثی پرارزش فراهم آورده که در هویت آفرینی نقشی جدی دارد، چرا که در آن حماسه ی پرافتخار، همه ی ملت ایران از هر قوم و مذهب نقش آفرین بودند.

ما کمک به بهره گیری از این میراث بی بدیل در عرصه های مختلف را وظیفه ی خود دانسته، دیگر بار بر اهمیت نقش آفرینی نهادهای مدنی تاکید ورزیده و امیدوار است با تکیه بر اعتدال، در توسعه ایرانی سرفراز و آباد به سهم خود مشارکت نماید.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان