تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۶

وعده وزیر کار به کارگران هپکو و آذراب

وزیر کار از آغاز پرداخت بخش عمده معوقات کارگران هپکو و آذراب از فردا خبر داد و گفت: سایر مطالبات کارگران تا پایان ماه تسویه خواهد شد.
رویداد۲۴- وزیر کار از آغاز پرداخت بخش عمده معوقات کارگران هپکو و آذراب از فردا خبر داد و گفت: سایر مطالبات کارگران تا پایان ماه تسویه خواهد شد.

علی ربیعی با اشاره به دیدارش با نمایندگان کارگران در اراک اعلام کرد: از مهمترین اعتراض‌ها در هپکو و آذراب معوقات است امروز همراه با نمایندگان کارگران در اراک اعلام کردم از فردا پرداخت بخش عمده‌ این معوقات آغاز می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز با دستور رئیس‌جمهور عازم استان مرکزی شد تا به وضعیت کارگران دو شرکت پرحاشیه آذراب و هپکو رسیدگی کند.

بر اساس این گزارش، کارکنان این دو شرکت چندین ماه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و در زمینه تأمین اجتماعی و صدور دفترچه درمان مشکلات داشتند. 

علی ربیعی پس از ورود به استان مرکزی در استانداری حاضر شد و در جلسه‌ای در جریان آخرین گزارش‌ها و اطلاعات مربوط به کارگران این دو شرکت بزرگ قرار گرفت و درباره حل مشکلات مربوط به معوقات حقوق و دستمزد وعده‌هایی داد.

ربیعی دقایقی پیش اعلام کرد که بخشی از مطالبات کارگران هپکو و آذراب از فردا به حسابشان واریز می‌شود و سایر مطالبات آنان تا پایان ماه تسویه خواهد شد. 

وزیر کار در نشستی با آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اعلام کرد: تا رفع کامل مشکلات هپکو آذراب از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و با توجه به اعتراض‌ها از فردا بخش عمده معوقات کارگران پرداخت خواهد شد. 
منبع: تسنیم
نظرات شما
پیشخوان