تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۶

جامانده‌های لیست کی‌روش

لیست جدید کارلوس کی‌روش چند غایب دارد.
رویداد۲۴-لیست جدید کارلوس کی‌روش چند غایب دارد.

اردوهای جدید تیم‌ملی ایران برای برگزاری دو بازی دوستانه برابر تیم‌های ملی توگو و روسیه شروع شده و کارلوس کی‌روش لیست جدید بازیکنان را اعلام کرده است. در لیست جدید تیم‌ملی جای خالی چند بازیکن حس می‌شود و البته بازیکنان جدیدی هم به تیم اضافه شدند.

اکبر ایمانی، احمد عبدالله‌زاده و علی قلی‌زاده بازیکنانی هستند که تجربه تازه‌ای در پیراهن تیم‌ملی خواهند داشت. در مقابل جای خالی بازیکنانی مثل رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی، سردار آزمون و ... دیده می‌شود که البته این‌ها به احتمال بسیار زیاد به دلیل حضور در تیم‌های‌شان و یا دلایل دیگری در تیم کی‌روش نیستند. اما مطمئنا برخواهند گشت. چراکه کارلوس به همه آنها اعتماد کامل دارد و هیج‌گاه از اردوها آن ها را کنار نگذاشته است.

در کنار همه این‌ها بازیکنانی هم هستند که همچنان رویایی حضور در تیم‌ملی را در سر خود می‌پرورانند. برای مثال کاوه رضایی و سروش رفیعی که هر دو برای حضور در تیم‌ملی لژیونر شدند و اما همچنان جایی در تیم کی‌روش ندارند. نکته مهم دیگر عدم جضور علی کریمی در لیست جدید است. کریمی که در بازی‌های گذشته خیلی عملکرد خوبی نداشت و حالا بازگشت کامیابی‌نیا به اردوی تیم‌ملی نشان‌ می‌دهد که شاید کریمی کم‌کم از تیم‌ملی و لیست‌های کی‌روش کنار برود.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان