تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶

هر تحقیق و تفحص، حداقل ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد/ اکثر تفحص‌ها به نتیجه‌ای منجر نشده است

عضو فراکسیون امید در یادداشتی به تشریح جلسه غیرعلنی غیررسمی مجلس برای استماع گزارش کمیسیون اصل نود در خصوص تحقیق و تفحص‌های انجام شده از دوره اول مجلس شورای اسلامی تاکنون پرداخت.

رویداد۲۴-عضو فراکسیون امید در یادداشتی به تشریح جلسه غیرعلنی غیررسمی مجلس برای استماع گزارش کمیسیون اصل نود در خصوص تحقیق و تفحص‌های انجام شده از دوره اول مجلس شورای اسلامی تاکنون پرداخت.علیرضا رحیمی درخصوص جلسه غیرعلنی امروز مجلس در کانال تلگرامی خود نوشت: امروز جلسه غیرعلنی غیررسمی مجلس برای استماع گزارش کمیسیون اصل نود در خصوص تحقیق و تفحص‌های انجام شده از دوره اول مجلس شورای اسلامی تاکنون تشکیل شد که سخنگوی کمیسیون گزارش مبسوطی در چند بخش ارائه کردند.

وی ادامه داد: گزارش کمیسیون تاکید داشت که هر تحقیق و تفحص حداقل دویست میلیون تومان هزینه دارد و اکثر تحقیق و تفحص‌های انجام شده در همه دوره‌های مجلس به هیچ نتیجه‌ای منجر نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: آقای دکتر لاریجانی پس از اتمام‌ گزارش در نتیجه‌گیری بیان داشتند، خلاصه گزارش کمیسیون اصل نود نشانگر این بود که مجلس از ابزار نظارتی تحقیق و تفحص بجا و به موقع استفاده نکرده است و توصیه کردند در موارد نظارتی از ظرفیت ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس بجای تحقیق و تفحص استفاده شود که از نفاذ و تاثیر بیشتری برخوردار است، استفاده شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان