تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶

هجمه‌ عناصر وابسته به خاطر برخوردهای قوه قضائیه با مفسدان و عوامل نفوذی دشمن است

رئیس سازمان اطلاعات سپاه با تشریح ابعاد ضدامنیتی اقدامات سرویس‌های جاسوسی بیگانه علیه نظام از پروژه‌های جدید رسانه‌ای دشمن پرده برداشت.
رویداد۲۴-رئیس سازمان اطلاعات سپاه با تشریح ابعاد ضدامنیتی اقدامات سرویس‌های جاسوسی بیگانه علیه نظام از پروژه‌های جدید رسانه‌ای دشمن پرده برداشت.

حجت‌الاسلام حسین طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: اشراف اطلاعاتی ما بر تحرکات سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و انگلیس حاکی از آن است که پس از شکست تلاش‌های آنان برای به محاق بردن پروژه نفوذ و ایجاد ناامنی در کشور، این سرویس‌ها با طرح کیس‌های بی‌اساس و نشر اکاذیب در پی مشغول‌سازی افکار عمومی و ایجاد حس بی‌‌اعتمادی نسبت به مسئولان خدوم نظام هستند.

وی ضمن کذب محض خواندن اتهام مطرح شده در خصوص یکی از اعضای خانواده رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: با توجه به برخوردهای قانونی موثر قوه قضائیه در برخورد با مفسدان و عوامل نفوذی دشمن در سال‌های اخیر بالاخص دستگیری و اعلام محکومیت جواسیس دو تابعیتی وابسته به آمریکا و انگلیس و برخی سرویس‌های منطقه‌ای همکاری آنان، این‌گونه هجمه‌ها و دروغ‌پردازی‌های عناصر وابسته به دشمن دور از انتظار نیست.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه افزود: حسب اطلاعات ما طی ماه‌های آتی این روند اتهام‌زنی‌ها و پرونده‌سازی‌های دروغین در خصوص موضوعات و شخصیت‌های دیگر نیز ادامه دارد.

به نقل از صداوسیما، طائب در پایان افزود: در صورت نیاز و در زمان مقتضی جزئیات بیشتری از اهداف این فضاسازی رسانه‌ای ضدانقلاب، گردانندگان و عوامل همکار داخلی و شبکه تامین مالی آنان منتشر خواهیم کرد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان