تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶

تعدیل نیرو نخواهیم داشت

مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: تعدیل نیرو نخواهیم داشت، پرسنل را بیهوده نگران نکنید.

رویداد۲۴-مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: تعدیل نیرو نخواهیم داشت، پرسنل را بیهوده نگران نکنید.فرنوش نوبخت به عنوان مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران منصوب شد.

 امروز  طی مراسمی با حضور افندی زاده، قائم مقام و ربیعی مشاور ارشد معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران از زحمات محمد احمدی بافنده تقدیر و فرنوش نوبخت به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری متروی تهران معرفی شد.

افندی زاده در حاشیه این مراسم با تقدیر از زحمات بی دریغ و شبانه روزی محمد احمدی بافنده تصریح کرد: یکی از مهمترین شرکت های شهرداری تهران در بخش خدمات رسانی به شهروندان شرکت بهره برداری مترو است که سهم قابل توجهی در جابه جایی روزانه شهروندان ایفا می‌کند .

وی با بیان اینکه در کنار توسعه خطوط مترو باید به توسعه ناوگان و تامین واگن به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان توجه شود، گفت: کاهش سرفاصله حرکت قطارها در دستور کار است. باید بتوانیم هدوی-سرفاصله- ۲ تا ۳ دقیقه‌ای را برای خطوط مترو فراهم کنیم .

وی با اشاره به اینکه اصلی ترین سرمایه شرکت در ارایه خدمات‌رسانی بهتر، نیروی انسانی متخصص است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شرکت بهره برداری مترو افراد متعهد، کارآمد و متخصصی حضور دارند که در جهت خدمات‌رسانی به شهروندان نقش بسیار تاثیرگذاری داشته اند.

در ادامه فرنوش نوبخت تصریح کرد: از همین امروز جلسات رسمی با مدیران حوزه شرکت بهره برداری مترو آغاز می‌شود و سیستم کاری در این حوزه  بسیار شفاف خواهدبود .

وی با اشاره به اینکه هیچگونه تعدیل نیرو در این شرکت نخواهیم داشت، گفت: پرسنل را بیهوده نگران نکنید.

نوبخت با بیان اینکه اهداف شرکت بهره برداری مترو توسعه خدمات به شهروندان است، تصریح کرد: انتظاردارم با همکاری و همدلی تمامی کارکنان در جهت اهداف از پیش تعیین شده این شرکت و برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان گام برداریم.

مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه روحیه ، ذهن و عمل انقلابی ، خاصیت و لازمه ادامه حیات است، گفت: امیدوارم در روحیه انقلابی در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

وی ابرازامیدواری کرد با فراهم شدن زیر ساخت‌ها شاهد کاش سرفاصله حرکت قطارها باشیم و گفت: با توجه به اینکه مدیریت شهری در تلاش است تا تعداد قطارهای مترو افزایش یابد، کاهش سرفاصله حرکت قطار ها از اهداف ما است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان