تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶

محل کارتان را اینگونه در گوگل مپ ثبت کنید

وقتی مشتریان شما نام شرکت‌تان را در گوگل جست‌وجو می‌کنند، اگر مکان شرکت شما را هم روی گوگل‌مپ ببینند، احساس می‌کنند دسترسی بیشتری به برند شما دارند.

رویداد۲۴-وقتی مشتریان شما نام شرکت‌تان را در گوگل جست‌وجو می‌کنند، اگر مکان شرکت شما را هم روی گوگل‌مپ ببینند، احساس می‌کنند دسترسی بیشتری به برند شما دارند. بخش Google Maps که پیش‌تر با نام Google Places شناخته می‌شد، در حال حاضر بخشی بسیار مهم برای مدیریت و ردیابی حضور شما در پلت فرم‌های متعدد گوگل مانند Google Analytics ، Google Local و Google Adwords به شمار می‌آید.

در Google Maps اجازه دارید کسب و کارتان را فقط در شهری ثبت کنید که در آن‌ جا یک آدرس فیزیکی دارید تا جوامع محلی و اطرافیان بتوانند شما را روی نقشه ببینند. در ادامه مطلب نکاتی مطرح می شوند که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید به راحتی محل کارتان را روی نقشه‌های گوگل ثبت کنید.

در سایت گوگل به قسمت My Business بروید. روی Get on Google کلیک کرده و اسم شرکت و آدرس آن را داخل کادر بنویسید.

اگر عنوان شغل شما از قبل در فهرستی که خود سایت پیشنهاد می‌دهد، وجود دارد، آن را انتخاب و اگر وجود ندارد آن را ایجاد کنید. برای ایجاد یک شغل جدید، گزینه Add your Business را انتخاب و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید.

در این مرحله به یاد داشته باشید هرچه اطلاعات درست‌تر و خاص‌تری در مورد کسب و کارتان وارد کنید، گوگل بهتر می‌تواند شما را دسته‌بندی کند و در فهرست مشاغل جا بدهد. تقریباً در انتهای فهرست مشاغل، از شما خواسته می‌شود یک گروه را انتخاب کنید که بهتر کسب و کار شما را توصیف می‌کند. انتخاب این گروه اهمیت زیادی دارد چون گوگل بر اساس آن شغل شما را دسته‌بندی می‌کند و در نتایج جست‌وجوی این موتور جست‌وجو موثر است.

گوگل برای هر صنعتی دارای کلیدواژه‌ها و دسته‌بندی‌هایی است. ابتدا کلیدواژه خودتان را تایپ کنید تا گوگل به صورت خودکار معادل‌هایی برای آن بسازد، سپس از بین معادل‌های پیشنهاد شده، بهترین را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، گوگل از شما می‌خواهد تأیید کنید که محل کسب و کار شما دقیقاً در همان محلی قرار دارد که آدرس آن را وارد کرده‌اید. معمولاً بین یک تا دو هفته طول می‌کشد تا یک کارت‌پستال به همراه کد تأیید را دریافت کنید. پس از دریافت کد تایید از طریق ایمیل، بهتر است در اولین فرصت جواب آن را بدهید، چون برای این کار فقط ۳۰ روز وقت دارید. در صورتی که در موعد مقرر اقدام نکنید مجبورید کل مراحل ثبت را از ابتدا انجام بدهید.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان