تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

عوامل «سلام بمبئی» از هندوستان به تهران می‌آیند

فیلمبرداری فیلم سینمایی«سلام بمبئی»، ساخته قربان محمدپور دربالیوود به پایان رسید و عوامل این فیلم برای ضبط سکانس های باقی مانده،عازم تهران شدند.
رویداد24- فیلمبرداری فیلم سینمایی«سلام بمبئی»، ساخته قربان محمدپور دربالیوود به پایان رسید و عوامل این فیلم برای ضبط سکانس های باقی مانده،عازم تهران شدند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی«سلام بمبئی»، ساخته قربان محمدپور دربالیوود به پایان رسید و عوامل این فیلم برای ضبط سکانس های باقی مانده،عازم تهران شدند؛ محمدرضاگلزار ، بنیامین بهادری ، دیامیرزا ، پونام دیلون و  دالیپ تاهیل » در آخرین روز فیلمبرداری در هند جلوی دوربین رفتند.

تدوین پروژه تولید مشترک ایران و هند توسط سهراب خسروی  همزمان با فیلمبرداری در حال انجام است و ترانه های «سلام بمبئی» نیز توسط دیلشاد‌شیخ، ساخته شده و به زودی «سونو نیگام» خواننده مطرح هندی و سه خواننده سرشناس دیگر این ترانه ها را می خوانند.

«سلام بمبئی» که تهیه کنندگی آن بر عهده «جوادنوروزبیگی»است، ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت میکند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند.

عوامل «سلام بمبئی» از هندوستان به تهران می‌آیند
منبع: تسنیم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان