تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

جزییات سفر سردارسلیمانی به کردستان

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر سردار سلیمانی به اقلیم کردستان از انجام ملاقات‌هایی توسط این مقام ایرانی با مسئولان عراق درمورد موضوع همه‌پرسی استقلال در اقلیم کردستان در جریان این سفر خبر داد.

رویداد۲۴-یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر سردار سلیمانی به اقلیم کردستان از انجام ملاقات‌هایی توسط این مقام ایرانی با مسئولان عراق درمورد موضوع همه‌پرسی استقلال در اقلیم کردستان در جریان این سفر خبر داد.علیرضا رحیمی با اشاره به انتشار اخباری درباره سفر سردار سلیمانی به اقلیم کردستان گفت: این سفر یکی از سفرهای معمول است که در راستای مناسبات دوجانبه ایران و عراق انجام می‌شود.

وی افزود: در گذشته هم سردار سلیمانی سفرهایی به منطقه اقلیم کردستان و عراق داشته و این سفر هم در راستای رایزنی‌های قبلی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: مقامات مختلف ایرانی درپی برگزاری همه‌پرسی استقلال در اقلیم کردستان مذاکراتی با مسئولان دولت عراق داشتند و به نظر می‌رسد این سفر هم در راستای همین ملاقات‌ها و با محوریت موضوع همه‌پرسی انجام خواهد داد.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
خطر امریکا در تحریک کردها کاملا جدی است و کردها اختیاری از خود ندارند و مطمئن باشید درگیری نظامی حتمی است...وکردها نسبت به داعش بیشتر تحت نفوذ وسیطره آمریکا هستند...
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
0
0
این خبر کجایش جزئیات سفر را داشت.؟
نظرات شما
پیشخوان