تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
آذری:

رای AFC توهین به ورزش ایران بود

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: رای AFC توهین به ورزش ایران بود.
رویداد24- سعید آذری در مورد رای صادر شده از AFC برای باشگاه‌های ایران گفت: این رای چند محور داشت. محور اول آن مربوط به این بود که روابط دیپلماتیک دو کشور ایران و عربستان مناسب شود که تا روز 25 اسفند همانطور که AFC اعلام کرده اتفاق خاصی در این مورد نیفتاده است. بنابراین دولت عربستان اتباع این کشور را از سفر به ایران منع کرده که فوتبالیست‌های این کشور هم استثنا نیستند.

وی ادامه داد: بنابراین باشگاه ذوب‌آهن پیرو سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی و دستگاه‌های بالاسری است. دستگاه‌هایی همچون وزارت ورزش، نماینده وزارت امور خارجه، رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ. دوم اینکه اگر قرار باشد ما در کشور ثالث بازی کنیم هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون تومان برای هر مسابقه باید متقبل شویم که باید مشخص شود این هزینه توسط چه کسی پرداخت می‌شود.

مدیرعامل ذوب‌آهن تصریح کرد: من سرباز نظام هستم و باشگاه ذوب‌آهن تابع تصمیمات کلان نظام جمهوری اسلامی است. هر تصمیمی که بگیرند ما اطاعت می‌کنیم. هرچند که به نظر من رای AFC توهین به ورزش ایران بود. با این رای به فوتبال ایران، هواداران در کشورمان توهین شد ولی من همچنان تابع تصمیمات نظام جمهوری اسلامی ایران هستم.
منبع: فارس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان