تاریخ انتشار: ۱۹:۱۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۶
استقلال ۲ - نساجی مازندران ۱

نخستین پیروزی شفر با استقلال و صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نساجی مازندران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد.
رویداد۲۴- تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نساجی مازندران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد.

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، استقلال تهران از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک استقلال به پایان رسید.

برای استقلال در این دیدار فرشید اسماعیلی در دقیقه ۲۷ و علی قربانی در دقیقه ۵۹ گلزنی کردند و تک گل نساجی مازندران را نیز محمد اوسانی در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند.

نیمه نخست

دقیقه ۱۱: روی یک ضد حمله فرشید اسماعیلی از میانه زمین توپ را در اختیار گرفت و با حرکت به سمت دروازه حریف فرصت خوبی برای خود ایجاد کرد اما شوت پای راست این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۲۲: حرکت خوب آبی پوشان تهرانی و در ادامه ارسال خوب داریوش شجاعیان از سمت راست روی دروازه فرصت خوبی برای فرشید اسماعیلی ایجاد کرد اما ضربه سر این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۲۵: باز هم حرکت خوب داریوش شجاعیان از سمت راست و ارسال این بازیکن برای فرشید اسماعیلی فرصت خوبی برای او ایجاد کرد اما ضربه سر این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: مرتضی غلامعلی تبار با یک اشتباه توپ را برای روشنگر فرستاد و اما توپ ربایی خوب فرشید اسماعیلی باعث شد این بازیکن دروازه‌بان را دریبل کند و با دروازه خالی روبرو شود و گل اول استقلال را به ثمر برساند.

دقیقه ۳۸: روی یک پاس زیبا علی قربانی با روشنگر تک به تک شد اما نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند.

نیمه دوم

دقیقه ۵۹: کار تیمی خوب شاگردان شفر از سمت چپ و ارسال توپ روی دروازه برای علی قربانی باعث شد این بازیک در موقعیت مناسب صاحب توپ شود و با یک ضربه زیبا دروازه را باز کند.

دقیقه ۷۱: یک پاس در عمق برای محمد اوسانی باعث شد این بازیکن با حسینی تک به تک شود و با یک ضربه پای راست دروازه حریف را باز کند.

ترکیب استقلال:  حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، خسرو حیدری، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

ترکیب نساجی: مجتبی روشنگر، مهرداد عبدی، مرتضی غلامعلی تبار، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، علی اکبر فرهنگ، حسین کریمی، محمود شفیعی، محمد آشتیانی، احسان پیرهادی و مجتبی محبوب مجاز
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان