تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶
مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

پیروزی در دربی ربطی به جایگاه تیم‌ها در جدول ندارد

مجید نامجومطلق، بازیکن سابق استقلال می‌گوید اینطور که پیداست استقلال روز به روز شرایط بهتری را طی می‌کند.
رویداد۲۴- مجید نامجومطلق، بازیکن سابق استقلال می‌گوید اینطور که پیداست استقلال روز به روز شرایط بهتری را طی می‌کند.

مجید نامجومطلق یکی از بازیکنان استقلال و تیم ملی بود که اخلاق خوب‌اش در دوران بازیگری همیشه زبانزد خاص و عام بود. از این‌رو به سراغ این پیشکسوت باشگاه استقلال رفتیم تا نظرات وی را راجع بازی استقلال در جام حذفی مقابل نساجی و دربی پیشرو جویا شویم.

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با رویداد۲۴ پیروزی در دربی را مرتبط با جایگاه استقلال و پرسپولیس در جدول نمی‌داند و می‌گوید این یک بازی کاملا متفاوت است. وی معتقد است تیمی که در آن روز به لحاظ روحی و روانی اوضاع و احوال بهتری داشته باشد راحت‌تر می‌تواند بازی را اداره کند.

ارزیابی شما از بازی استقلال مقابل نساجی قائمشهر چه بود؟
استقلال در این بازی به نسبت بازی مقابل فولادخوزستان بابرنامه تر و منسجم تر ظاهر شد. اینطور که پیداست استقلال روز به روز شرایط بهتری را طی می کند. در این بازی آبی پوشان استفاده خوبی را از کناره های زمین کردند و در مواقعی هم بابرنامه به عمق دفاع حریف زدند. در حفظ توپ و تحت فشار قرار دادن حریف شاگردان شفر عملکرد مثبتی را از خود ارائه دادند. در نیمه دوم و از دقیقه 65 به بعد استقلالی ها با افت بدنی مواجه شدند و نیاز است بیشتر روی بدنسازی خود کار کنند. نساجی هم به نسبت اینکه در لیگ پایین تر حضور دارد بازی خوب و قدرتی را به نمایش گذاشت که قابل ستایش بود.

حضور فرشید اسماعیلی را در خط حمله چطور دیدید؟
فرشید اسماعیلی در بازی با نساجی فضای بازی بیشتری را در اختیار داشت و صرفا فقط در خط حمله نبود. اسماعیلی در این بازی، خوب در موقعیت های گل اضافه می شد و تحرک بالایی را از خود به نمایش گذاشت. از نظر من این بازیکن جوان دارای هوش بالایی است و در پاس دادن هم این هوش بالای خود را به همگان ثابت کرده است.

به نظر می‍‌‌‌‎رسید سرمربی و بازیکنان نساجی عصبانی ظاهر شدند. نظر شما در این باره چیست؟
شاید صحبت های پیش از بازی پاشازاده کمی باعث حساسیت شد ولی باید گفت که این مربی جوان کلی صحبت کرد و اینکه گل و شیرینی برای نیمکت حریف نبرد صرفا به بازی استقلال مربوط نمی شد و ایشان اعتقاد دارد که سرمربی هر تیمی باید روی تیم خود تمرکز کند و خوش و بش ها باشد برای بعد از بازی. از نظر من در حرف های پاشازاده ایرادی دیده نمی شد و همه این صحبت ها نظرات شخصی و طرز مربیگری اش است. اینکه بازیکنان نساجی کمی در زمین درگیرانه بازی کردند و در مقاطعی با عصبانیت ظاهر شدن به خاطر این بود که می خواستند هر طور شده استقلال را شکست دهند و به مرحله بعد صعود کنند.

حضور کدام از دروازه‌بانان استقلال را برای دربی مفید فایده‌تر می‌دانید؟
من در تمرینات استقلال حضور ندارم و خیلی در جریان آماده سازی رحمتی و حسینی نیستم. موضوعی که مشخص است اینست که حسینی در چند دیدار اخیر خوب کار کرده و از انگیزه بالایی هم برخوردار است. از طرف دیگر رحمتی باتجربه تر است و در دربی تجربه بسیار مهم است. به هر حال ارزیابی مربی دروازه بان ها و خود شفر در طول هفته از همه چیز مهمتر است و آن ها باید تصمیم نهایی را بگیرند.

با شرایط کنونی، استقلال توانایی بردن پرسپولیس در دربی را دارد؟
پیروزی در دربی ربطی به جایگاه استقلال و پرسپولیس در جدول ندارد و یک بازی کاملا متفاوت است. تیمی که در آن روز به لحاظ روحی و روانی اوضاع و احوال بهتری داشته باشد راحت تر می تواند بازی را اداره کند. در گذشته بارها و بارها شاهد بودیم که تیمی که در جدول بالاتر بوده بازی را واگذار کرده است. ان شاا... امیدوارم دربی پیشرو بازی خوبی از آب دربیاید.
نظرات شما
پیشخوان