تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
سید محسن علوی، نماینده لامرد در پاسخ به رویداد۲۴:

پروژه «روز کوروش» مصداق بارز نفوذ است

سیدمحسن علوی، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر تاکید کرد: پروژه هفتم آبان مصداق بارز نفوذ بوده و اهداف دیگری در پشت این مراسم نهفته است که هوشیاری مسئولان امنیتی را میطلبد.
رویداد۲۴- سیدمحسن علوی، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر تاکید کرد: پروژه هفتم آبان مصداق بارز نفوذ بوده و اهداف دیگری در پشت این مراسم نهفته است که هوشیاری مسئولان امنیتی را میطلبد. 

در پی انتشار گزارشی ذیل عنوان «برگزاری روز کوروش؛ فرصت نه تهدید» که بخشی از آن به مصاحبه خبرنگار رویداد۲۴ با سیدمحسن علوی، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر اختصاص داشت، نامبرده توضیحاتی در ارتباط با آن مصاحبه ارسال کرده که به شرح ذیل است: 

سردبیر محترم رسانه رویداد۲۴ 
با سلام 
احتراما پیرو درج مطلبی منتسب به اینجانب سید محسن علوی نماینده مجلس شورای اسلامی با عنوان برگزاری روز کورش فرصتی برای معرفی فرهنگ ملی و اسلامی بدینوسیله به استحضار میرساند مطلب درج شده، در پاسخ به سوال خبرنگار محترم آن رسانه که از نظر اینجانب مقصود اقای پارسایی نماینده محترم شیراز از طرح برگزاری همایش روز کورش چیست؟  پاسخ مذکور با عنایت به توضیحات ارائه شده از سوی جناب آقای پارسایی در جلسه مجمع نمایندگان داده شده است.

لیکن در خبر انتسابی به اینجانب در آن رسانه به گونه ای مطلب درج گردیده است که نظر شخصی اینجانب بر تاکید برگزاری این همایش می باشد.

این در حالی است که در پاسخ خبرنگار مبنی بر این که نظر شما در خصوص برگزاری این همایش چیست ؟ صراحتا اعلام نموده ام که اینجانب حقوقدان هستم و نه متخصص امور فرهنگی و دینی لذا نمیتوانم نظری در این خصوص ارایه نمایم.

علی الخصوص که در سخنرانی های مختلف در طول یک سال گذشته صراحتا اعلام نموده ام پروژه هفتم آبان مصداق بارز نفوذ بوده و اهداف دیگری در پشت این مراسم نهفته است که هوشیاری مسئولان امنیتی را میطلبد.

مستدعی است بر اساس قانون مطبوعات نسبت به درج این جوابیه در رسانه وزین رویداد ۲۴ اقدام لازم را مبذول فرمایید.

از عنایت حضرتعالی بی نهایت سپاسگذارم 
سید محسن علوی
نماینده مردم شریف شهرستانهای لامرد و مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
2
مرگ بر بدخواهان ایران و ایرانی و به ویژه کوروش بزرگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
2
عجب
همه دنیا می گردند هویتی درست کنند تا تاریخ از داخلش در آورند در ایران دستش دستی هویت ملت را از بین می برند این تاریخ کشور است شما هنوز در دوره جاهلی هستيد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان