تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۶

بی توجهی راننده کامیون در دنده عقب، باعث کشته شدن ٣ نفر شد/2 کشته در انحراف به چپ تریلی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزییات تصادفات روز پنجشنبه وجمعه را اعلام کرد.

رویداد۲۴-رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزییات تصادفات روز پنجشنبه وجمعه را اعلام کرد.تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز و موتورسیکلت در استان لرستان،منجر به کشته شدن ٣ نفر و مجروح شدن یک نفر دیگر شد که رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ١٨ پنجشنبه اتفاق افتاده، گفت: این تصادف در کیلومتر ٨ محور خرم آباد-بروجرد رخ داده است. علت تصادف، بی توجهی راننده کامیون در حرکت دنده عقب بوده است.

سرهنگ رحمانی، همچنین به تصادف ٤ وسیله ای بین یک دستگاه مینی بوس هیوندا، سواری پژو ٤٠٥ و ٢ دستگاه موتورسیکلت در استان فارس اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ١٠ محور شیراز-فسا و ساعت ١٦ پنجشنبه اتفاق افتاده و ٣ نفر کشته و یک نفر مجروح به جای گذاشته است. علت، بی توجهی راننده مینی بوس به جلو بوده است.

در ادامه صحبت های رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا را درباره ٣ تصادف دیگر می خوانید.

جنوب سیستان و بلوچستان: تصادف تریلی و وانت

ساعت ١٨:٣٠ پنجشنبه، یگ دستگاه تریلی فائو وانت پیکان در  کیلومتر ١١٦ محور فرعی اسپیکه با هم برخورد کردند که این تصادف ٢ نفر کشته و ٤ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه، انحراف به چپ راننده تریلی بوده است.

چهارمحال و بختیاری: تصادف پژوها و پراید

این بار تصادف در کیلومتر ١٥ جاده فرعی خوزستان( ایستگاه اول بهرام آباد) اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه سواری پژو ٤٠٥، پژو پارس و پراید باهم برخورد کرده اند. تصادف، ساعت ١١:٣٠ صبح پنجشنبه روی داده که ٥ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت، تجاوز به چپ راننده پژو ٤٠٥ بوده است.

کرمان: واژگونی مینی بوس

 واژگونی مینی بوس هیوندا در کیلومتر ٥٠ محور سرچشمه، ٢ نفر مجروح به جای گذاشت. این تصادف ساعت ٧ صبح جمعه اتفاق افتاده و علت آن تخطی راننده از سرعت مطمئنه بوده است.این مینی بوس، سرویس کارگران معدن سرچشمه کرمان با ٨ نفر سرنشین بوده است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان