تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶

3500 دستگاه اتوبوس به سن فرسودگی رسیده اند

پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با اشاره به ورود 30 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت گفت: از 6200 دستگاه اتوبوسی که در تهران فعالیت می کنند، 3500 دستگاه به سن فرسودگی رسیده اند.

رویداد۲۴-پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با اشاره به ورود 30 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت گفت: از 6200 دستگاه اتوبوسی که در تهران فعالیت می کنند، 3500 دستگاه به سن فرسودگی رسیده اند. پیمان سنندجی در آیین بهره برداری از 51 دستگاه واگن مترو و 30 دستگاه اتوبوس اظهار کرد: اتوبوس های جدید که امروز با حضور شهردار تهران و معاون حمل و نقل شهرداری تهران رونمایی شد، قرار است در پایانه فیاض بخش و در خطوط خیابان های 17 شهریور و خانی آباد نو خدمات رسانی کنند.

وی با بیان اینکه فصل جدید از نوسازی در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران با مشارکت بخش خصوص آغاز شده است، ادامه داد: با وجود اینکه از سال 89 تاکنون دولت به تعهدات خود مبنی بر واگذاری اتوبوس های جدید تهران عمل نکرده است، از 6200 دستگاه اتوبوسی که در پایتخت مشغول خدمات رسانی هستند، 3500 دستگاه به سن فرسودگی رسیده اند.

وی با اشاره به ورود بخش خصوصی در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران بیان کرد: برای نوسازی ناوگان اتوبوس های فرسوده پایتخت نیاز به مشارکت بخش خصوصی و پرداخت تعهدات دولتی داریم.

براساس گزارش شهرنوشت، وی گفت: در حال حاضر هر ماه 75 دستگاه اتوبوس در تهران به سن فرسودگی می رسند و این نشان می دهد که با همکاری دولت، شهرداری و بخش خصوصی باید توجه ویژه ای به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شود.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان