تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶

5 کشته و 9 زخمی در حوادث رانندگی امروز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: انحراف به چپ سمند در جاده اسلام‌آباد کرمانشاه باعث کشته‌شدن ٣ نفر شد.

رویداد۲۴-رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: انحراف به چپ سمند در جاده اسلام‌آباد کرمانشاه باعث کشته‌شدن ٣ نفر شد.سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به جزییات تصادف مرگبار ٣ وسیله ای در جاده قم-کاشان گفت:  تصادف بین یک دستگاه سواری سمند، اتوبوس ولوو و اتوبوس شهاب در استان کرمانشاه، منجر به کشته شدن ٣ نفر ( سرنشینان سواری سمند) شد.

او با اشاره به اینکه این تصادف در ساعت ٧:٣٠ صبح چهارشنبه اتفاق افتاده، گفت:به گزارش پلیس راه اسلام آباد-حمیل این تصادف در  جاده اسلام آباد-حمیل رخ داده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا علت تصادف را انحراف به چپ راننده سواری سمند دانست.

سرهنگ رحمانی، همچنین به تصادف ٤ وسیله ای بین ٢ دستگاه تریلی دانگ فنگ، سواری دور و اتوبوس ولوو در استان قم اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ١٤ آزادراه قم-کاشان و ساعت ١٦ سه شنبه اتفاق افتاده  و یک نفر کشته و ٥ نفر مجروح به جای گذاشته است.

او ادامه داد: علت، تغییر مسیر ناگهانی راننده یکی از تریلی های دانگ فنگ بوده است.

در ادامه صحبت های رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا را درباره ٣ تصادف خاطر نشان کرد:  در استان آذربایجان شرقی یک دستگاه پژو ٤٠٥ ساعت ١٧ سه شنبه ،در  کیلومتر ٦ محور بناب واژگون شده که این تصادف یک نفر کشته و ٤ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه، تخطی راننده از سرعت مطمئنه بوده است.

رحمانی به تصادف خودرو ال نود با گارد ریل در غرب تهران اشاره کرد و گفت:

این بار تصادف در کیلومتر ٤٥ آزادراه تهران-قم اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه سواری ال ٩٠ با گارد ریل تصادف کرده است. تصادف، ساعت ٥:٣٠ صبح چهارشنبه روی داده که منجر به حریق شده اما خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان