تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

پیام نوروزی ولایتی در اینستاگرام

رویداد24- رییس مرکز تحقیقات استراتژیک در پیامی تاکید کرد که سال ۱۳۹۵ شاهد توفیقات و اقتدار بیش از پیش نظام خواهیم بود.

علی اکبر ولایتی در آستانه نوروز سال ۱۳۹۵ در پیامی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر نمود ضمن تبریک نوروز به همه مردم عزیز و بزرگوار ایران و علاقه مندان به کشور و نظام در داخل و خارج از کشور گفت: سال ۱۳۹۴ سالی پربرکت و توام با موفقیت‌های بزرگ برای نظام و مردم عزیز بود و سالی دیگر از اقتدار نظام با هدایت‌ها و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری سپری گردید و البته با پیروزی ملت در حضور حداکثری پای صندوق‌های رای انتخابات اسفند ماه تکمیل شد.

مشاور مقام معظم رهبری افزود: سالی که گذشت مردم عزیز همچون تمام دوره‌ها و روزهای انقلاب در همه صحنه‌ها حضور یافتند و چون همیشه حمایت و پشتیبانی خود را از نظام به نمایش گذاشتند و باید قدردان این همراهی‌ها باشیم و مسئولان عزیز هم تلاش و همت خویش را برای ارائه خدمت بهتر و رفع مشکلات این مردم بزرگوار به کار گیرند.

او به یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال ۱۳۹۴ هم اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال ۹۴ حل و فصل پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بوده که باید برای اجرای دقیق و تامین دستاوردهای آنکه مورد تاکید رهبری معظم انقلاب نیز بوده و هست تلاش کرد.

ولایتی تصریح کرد: ان شاء الله در سال ۱۳۹۵ نیز شاهد توفیقات و اقتدار بیش از پیش نظام در سایه حمایت‌ها و پشتیبانی ملت عزیز خواهیم بود.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک در پایان این مطلب گفت: ضمن تبریک نوروز ۱۳۹۵، برای همه مردم عزیز و بزرگوار ایران و علاقمندان به کشور و نظام در داخل و خارج کشور سربلندی، عزت، سلامتی و توفیق در سایه توجهات الهی و عنایات ایمه اطهار آرزومندم.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان