تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۶

واکنش سریع رویترز به بیانات امروز «رهبر معظم انقلاب»

خبرگزاری رویترز در گزارشی با پرداختن به بیانات امروز ( پنجشنبه) حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، نوشت: رهبر عالی ایران تاکید کرده است که در برابر فشارهای آمریکا تسلیم نخواهد شد.

رویداد۲۴-خبرگزاری رویترز در گزارشی با پرداختن به بیانات امروز ( پنجشنبه) حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، نوشت: رهبر عالی ایران تاکید کرده است که در برابر فشارهای آمریکا تسلیم نخواهد شد.  رویترز با استناد به سخنان پخش شده مقام معظم رهبری در سیمای جمهوری اسلامی به نقل از ایشان نوشت: ایران،آمریکا را دشمن شماره یک خود می داند.

این گزارش که به فاصله کوتاهی پس از بیانات صبح امروز (پنجشنبه) حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پرشور هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، در تارنمای این رسانه انگلیسی انتشار یافت، در ادامه آورده است: از زمان حصول توافق هسته ای ایران در سال 2015 تا زمان کنونی، رهبر ایران به محکومیت علنی آمریکا ادامه داده و برآن است که برغم حصول این توافق، خصومت میان دو کشور ایران و آمریکا، از آغاز انقلاب اسلامی در سال 1979 ( بهمن 57) تاکنون، کاهش پیدا نکرد.
رویترز در ادامه به موضوع تسخیر کامل سفارت امریکا در تهران ( لانه جاسوسی) در عصر روز 13 آبان ۱۳۵۸ (برابر با ۴ نوامبر ۱۹۷۹) پرداخت و نوشت: در آن ایام دانشجویان 52 آمریکایی را برای 444 روز به گروگان گرفتند و همین امر موجب شد مناسبات تهران- واشنگتن قطع شود.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان