تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

واژگونی خودرو؛ عامل بیشتر سوانح روزهای اخیر

رویداد24-سردار اسکندر مؤمنی ظهر امروز در بازدید از اتاق مانیتورینگ کنترل محورهای استان سمنان که با حضور فرمانده انتظامی استان سمنان، رئیس پلیس راه استان و شماری از مسئولان این استان انجام شد، اظهار داشت: بر اساس آمارهای ارائه‌شده از میزان تصادفات رخ‌داده در راه‌های کشور در 24 ساعت گذشته، بیشترین عامل وقوع سوانح در این مدت، واژگونی خودرو بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی ناجا ادامه داد: بر همین اساس، 40 درصد تصادفات کشور در 24 ساعت اخیر به علت واژگونی خودرو رخ داده است و از این‌رو، رانندگان باید بیشتر مراقب این عامل باشند.

وی با بررسی فعالیت‌ها و خدمات پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و دستگاه‌های عضو ستاد خدمات تسهیلات سفر استان سمنان در طرح نوروزی، خواستار تقویت فعالیت‌ها در این بخش شد و گفت: تلاش‌هایی که تا امروز صورت گرفته، مطلوب ارزیابی می‌شود؛ اما باید بیش از پیش سطح این خدمات را رشد داد.

جانشین فرماندهی انتظامی ناجا، طرح نوروزی پلیس راه و خدمات‌رسانی دستگاه‌های امداد و نجات در استان سمنان را در روزهای اخیر مطلوب دانست و گفت: همه باید تلاش کنند تا شمار سوانح رانندگی کاهش یابد.
مؤمنی مانیتورینگ کنترل محورهای استان سمنان و بررسی مدون دوربین‌های نظارتی و سرعت‌سنج در کنترل و نظارت بر عبور و مرور خودروها در محورهای استان سمنان را ضروری دانست.
منبع: فارس
برچسب ها: تصادف
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان